اخبار داغ

طرح نخبگان بسیجی اصفهان برای ساخت مسکن ارزان، سریع و با کیفیت بهتر

طرح نخبگان بسیجی اصفهان برای ساخت مسکن ارزان، سریع و با کیفیت بهتر
عضو بسیج مهندسین عمران استان اصفهان گفت: جشنواره ساختمان برتر باعث بحث جهش تولید که شعار امسال و مورد تأکید رهبر انقلاب بود، شد و زمینه ساخت مسکن ارزان، سریع و با کیفیت بهتر برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بسیج با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در 5 آذر 1358 به نام بسیج مستضعفین پایه گذاری شد که از ابتدای دوران جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، امنیت مرزها و تاکنون بحث تولید عمل و فناری و جهش تولید که رهبر انقلاب بر روی آن تأکید دارند، همواره نقش شاخص و ممتازی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
بسیج و بسیجی نشانه خاصی ندارد و در هر قشر و لباس و قومتی حضور دارند؛ بسیجیان از استاد دانشگاه تا مهندس، دانشجو و دانش آموز و تا تمام اصناف و پزشک و کار فعالیت جادی می کند؛ همین ظرفیت یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی و کشور ما است.
,
 
,
حضور بسیجیان در عرصه های حساس کشور
, حضور بسیجیان در عرصه های حساس کشور, حضور بسیجیان در عرصه های حساس کشور,
 
,
روحیه بسیجی توانسته است که کشور ایران را علی رغم تحریم های مختلف و همه جانبه و مشکلات در این 40 سال سر پا نگهدارد.
,
 
,
زلزله، سیل و وقایع طبیعی است که سال های گذشته کشور درگیر آن ها بوده و مدتی کشور را دوچار بحران کرده است؛ این عرصه هم بسیجیان با حضور پرشور و شکوه حماسه دیگر رقم زدند.
,
 
,
حماسه دوباره بسیجیان در کرونا
, حماسه دوباره بسیجیان در کرونا, حماسه دوباره بسیجیان در کرونا,
 
,
کرونا بحران دیگری است که حدود یک سالی می شود که مهمان ناخوانده ایران و دیگر کشور های جهان شده است؛ بسیجیان در این بحران هم با حضور در بیمارستان ها، کارگاه های تولید ماسک، گان های پرستاری و مواد ضدعفونی، ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد شهرها و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و پک های بهداشتی در بین مردم و آسیب دیدگان از کرونا حماسه دیگری آفریدند.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار با عضای ستاد ملی مقابله با کرونا در سوم آبان 99 با اشاره به حضور پر شمار نیروهای داوطلب در ماه‌های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان همانند کمک به پرستاران، ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و معابر، راهنمایی خانواده‌ها و کمک به افراد سالمند، استمرار این فعالیت‌ها را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند که از نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح می خواهیم بار دیگر وارد میدان شوند.
,
 
,
بسیج مهندسین مانند دیگر اقشار بسیج برای رفع قسمتی ازمشکلات کشور حضور پیدا می کنند
, بسیج مهندسین مانند دیگر اقشار بسیج برای رفع قسمتی ازمشکلات کشور حضور پیدا می کنند, بسیج مهندسین مانند دیگر اقشار بسیج برای رفع قسمتی ازمشکلات کشور حضور پیدا می کنند,
 
,
دراین زمینه مهران زیلنعلیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بسیج مهندسین هم مانند دیگر اقشار بسیج برای رفع قسمتی از بحران ها و مشکلات که در کشور ایجاد می شود، حضور پیدا می کند؛ یکی از این فعالیت های حضور بسیجیان منهدسین در سیل سال 98 است که در منطقه الیگودرز استان لرستان چند هفته حضور پیدا کردند و دو باب خانه را در یکی از روستاهای این منطقه که بر اثر سیبل تخریب شده بود را ساختند.
,
 
,
استاد دانشگاه و عضو بسیج مهندسین عمران استان اصفهان گفت: سعی کردیم مأموریت های خود را با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب انجام دهیم که یکی از این مأموریت ها اقدامات علمی و تخصصی بسیجیان برای ساخت منزل با قیمت کمتر است که در حوزه صنعت ساختمان جشنواره ای را با همت و بسیج منهدیسین استان اصفهان برنامه ریزی شده است.
,
 
,
برگزاری جشنواره ساختمان برتر
, برگزاری جشنواره ساختمان برتر, برگزاری جشنواره ساختمان برتر,
 
,
وی افزود: این جشنواره با عنوان «ساختمان برتر» و آدرس nspb.ir در حال برگزاری است و مراکز بزرگ دانشگاهی، مرکز تحقیقات مسکن و بنیاد مستضعفان و مجموعه های ساختمانی در این جشنواره حضور دارند.
,
 
,
زینعلیان با توضیح اینکه جشنواره «ساختمان برتر» راه اندازی شد و تلاش می شود تا 15 آذر امسال بتواند مرحله اول خود را به سرانجام برساند، بیان کرد: بنده 10 دوره دبیر کنفرانس مختلف در کشور به عنوان هیئت علمی دانشگاه حضور داشتم و این جشنواره بی نظیر است و حسن ویژه این جشنواره، قطب ها و دانشگاه تراز اول دانشگاه کشور مانند دانشگاه های تهران، صنعتی اصفهان و … در این جشنواره در قالب کنفرانس مصالح و ساز های نوین حضور پیدا می کنند.
,
 
,
وی اضافه کرد: مرکز تحقیقات مسکن هم که به عنوان قطب علمی و فناوری ساختمانی که در وزارت مسکن قرارد دارد، در این جشنواره حضور پیدا می کنند؛ بخش صنعتی در فناوری های روز و دانش تولید شده در دانشگاه ها بتواند خوب استفاده کند و حمایت کند.
,
 
,
پای کار آمدن بنیاد مستصعفان با رویکرد مثبت
, پای کار آمدن بنیاد مستصعفان با رویکرد مثبت, پای کار آمدن بنیاد مستصعفان با رویکرد مثبت,
 
,
این استاد دانشگاه تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد مستصعفان با رویکرد مثبتی پای کار آمدند؛ بخشی از صنعتی با شرکت های بزرگ ساختمانی پای کار آمدند و قرار است که تمام بروندادهای این جشنواره که می تواند یک ایده یک دانشجو در یک دانشگاه کوچک داده باشد و یک صنعتگر در کارگاه کوچک خود گرفته می شود و مستقیم به بخش که فعالیت های علمی جشنواره را هدایت می کند و به مرحله اجرا برسانند.
,
 
,
وی تأکید کرد: این جشنواره باعث بحث جهش تولید که شعار امسال و مورد تأکید رهبر انقلاب و را به کارگیری فناوری های نوین در ساخت و ساز کشور شود و هدف این جشنواره ساخت مسکن ارزان، سریع و با کیفیت بهتر برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه است.
,
 
,
به نظر می رسد که طرح نخبگان بسیجی استان اصفهان و جشنواره که با حضور شرکت های بزرگ ساخت و ساز کشور برگزار می شود، گام مثبتی در ارزان و با کیفیت شدن منازل باشد که به نتیجه رسیدن این فعالیت ها نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشور است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه