اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مرغ از سفره قشر متوسط جامعه هم پر کشیده است/ احتمال استیضاح وزیر جهاد کشاورزی

مرغ از سفره قشر متوسط جامعه هم پر کشیده است/ احتمال استیضاح وزیر جهاد کشاورزی
حسینی گفت: دور از انتظار نیست که وزیر جهاد کشاورزی به دلیل بی تدبیری بازار مرغ که فشار جدی بر مردم وارد شده است،‌ استیضاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: با توجه به شرایط افزایش قیمت بازار مرغ، متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی در تأمین نهادهای دامی به نوعی نتوانسته است رسالت خود را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی در ادامه افزود: این امر موجب افزایش قیمت مرغ شد، به گونه ای که حقیقتا سرسام آور است و با این شرایط، مرغ نه تنها از سفره قشر پایین بلکه از سفره قشر متوسط جامعه هم پر کشیده است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به شرایط موجود، تدابیری نیازمند است که در واقع صادرات مرغ در سطح کلان و جابجایی آن از بین استانی ممنوعیت داشته باشد تا التهاباتی که بوجود آمده است، کاهش پیدا کند.

,

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت: وزارت جهاد کشاورزی از ذخایر استراتژیکی که دارد باید بازار را تأمین کند که این محصول در واقع در دسترس مردم با قیمت ارزان قرار بگیرد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کیا تصریح کرد: قطعاً در مجلس شورای اسلامی این موضوعات به جد در حال پیگیری است و حتی تا مرز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نیز پیش رفته است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: بعید نیست که وزیر جهاد کشاورزی  به دلیل این موضوع که یک نوع بی تدبیری است و فشار جدی بر مردم وارد شده است،‌ استیضاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه