اخبار داغ

در چهارمین روز از هفته بسیج انجام شد؛

ویزیت رایگان ۸۰۰ بیمار توسط پزشکان بسیجی بیجار + تصاویر

ویزیت رایگان ۸۰۰ بیمار توسط پزشکان بسیجی بیجار + تصاویر
همزمان با چهارمین روز از هفته مبارک بسیج تیم بسیج جامعه پزشکی بیجار با حضور در روستای آغبلاغ طغامین ۸۰۰ بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند وبه آنها خدمات درمانی رایگان ارایه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، نامش یادآور رشادت و از خود گذشتگی است. در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار توانستند با دستان خالی اما دلی سرشار از عشق به خاک و آب کشور در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
نامشان بسیجی است ، طوفان و زلزله،سیل و  ویروس و باکتری نمی شناسند ، هر کجا که صدای مظلوم و محرومی به گوش برسد برای نجات او دست از پا نمی شناسند. 
,
 
,
پزشکان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس با خدمت خالصانه مشق عشق کردند و امروز هم با الگو گرفتن از همان پزشکان در قالب بسیج جامعه پزشکی به یاری محرومین آمده اند.
,
 
,
, ,
 
,
یکی از برنامه های بسیج جامعه پزشکی بیجار اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان است تا  با ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم بکاهند.
,
 
,
در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج قرعه به نام آغبلاغ طغامین افتاد، روستای در ۱۰۰ کیلومتری بیجار گروس که فاصله زیاد آن با شهر موجب بروز مشکلاتی برای ساکنان آن شده است.
,
 
,
, ,
 
,
در این اعزام پزشک عمومی، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت و دندان‌پزشک با تجهیزات لازم حضور داشتند و خدمات درمانی مختلفی به مردم این منطقه نیز ارائه شد.
,
 
,
فرمانده سپاه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:گقت:خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو است که از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است.
,
 
,
, ,
 
,
وی افزود: در این اردوی جهادی یکروزه تیم های جهادی پزشکی با استقرار در مرکز سلامت روستای آغبلاغ طغامین این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی شده، موفق به ویزیت رایگان ۸۰۰ بیمار شدند.
,
 
,
 میرآقایی عنوان کرد: توزیع ماسک بین اهالی روستا و آموزش بهداشت در شرایط کرونایی و ارائه خدمات دارویی به ۷۰ بیمار و ویزیت ۸ بیمار توسط ماما از دیگر خدمات گروه جهادی دکتر رهنمون در روستای آغبلاغ طغامین است.
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه