اخبار داغ

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان:

کاهش ۴۱ درصدی طلاق در آذربایجان‌غربی

کاهش ۴۱ درصدی طلاق در آذربایجان‌غربی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و ۷۱۳ واقعه طلاق طی نیمه نخست امسال در این استان ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر جوان‌کیا در گفت و گو با خبرنگار  اروم‌نیوز، اظهار داشت: این رقم طی مدت مشابه سال گذشته ۲ ‌هزار و ۸۸۱ مورد واقعه طلاق بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی ادامه داد: همچنین امسال هفت هزار و ۲۳۹ مورد واقعه ازدواج در آذربایجان‌غربی ثبت شده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ مورد بود.

,

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی، بیان کرد: با این ارقام در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۳۷ درصدی واقعه ازدواج  نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

,

وی با اشاره به اسناد مالکیت صادرشده در آذربایجان‌غربی طی امسال، بیان کرد: در این مدت ۴۸ هزار و ۸۳۲ سند مالکیت در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کمتر است.

,

جوان کیا با اشاره به شرکت‌های منحل شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی سال جاری ۹۹ شرکت منحل شده در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۹۴ شرکت بود.

,

وی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۲۴ پرونده بانکی از جمله چک بلامحل و برگشتی برای رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.

,

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته پنج هزار و ۸۹۶ فقره بود که با این آمار کاهش ۱۵ درصدی را طی این مدت نشان می‌دهد.

,

وی بیان کرد: وصول مطالبات معوقه دفاع از حقوق بیت المال است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه