اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

خدمات بسیج به کشور قابل تقدیر و فراموش نشدنی است

خدمات بسیج به کشور قابل تقدیر و فراموش نشدنی است
حسین رحیمی گفت: بسیج واژه ای پر معنا و پر مفهوم و مقدس که بی شک در آن می توان انسانیت ،شجاعت ،ایثار ،از خود گذشتگی ،وطن دوستی ، ولایت محوری و عشق به مردم ایران اسلامی عزیز را تبیین و تفسیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسین رحیمی در گفتگو با امروله، اظهار داشت: بسیج واژه ای پر معنا و پر مفهوم و مقدس  که بی شک در  آن می توان انسانیت ،شجاعت ،ایثار، از خود گذشتگی ، وطن دوستی ، ولایت محوری و عشق به مردم ایران اسلامی عزیز را تبیین و تفسیر کرد.

وی ادامه داد: بسیج واژه ای است که یک دنیا معنا از تدبیر و درایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای خدمت و جانفشانی در آن نهفته است و آن را شجره طیبه انقلاب نامیدند و فرمودند من افتخارم این است که یک بسیجی هستم.

رحیمی اشاره ای به تعریف بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری داشت و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آنها پاک ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: بی شک جامعه ما خدمات و از خودگذشتگی و فداکاریهای  بسیجیان را به عنوان یار و یاور محرومان در ارائه خدمت رسانی صادقانه به مردم در شرایط سخت اپیدمی کرونا،سیل، زلزله و.... همچنین جانفشانی این عزیزان  را در دفاع از میهن اسلامی فراموش  نخواهند کرد.

 وی در پایان یادآور شد: اینجانب به نمایندگی از کلیه پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه هفته بسیج  را به این دلاور مردان غیور و مردم ولایت مدار این دیار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیا/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه