اخبار داغ

مدهنی: رییس و نایب رییس سازمان لیگ کشتی پیگیر کارم بودند/ در دور برگشت احتمالا برای فولاد اکسین کشتی می‌گیرم

مدهنی: رییس و نایب رییس سازمان لیگ کشتی پیگیر کارم بودند/ در دور برگشت احتمالا برای فولاد اکسین کشتی می‌گیرم
قهرمان سابق کشتی فرنگی نوجوانان جهان گفت: مسئولان سازمان لیگ با من تماس گرفتند و قرار شد شغلی برایم در اهواز فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از انتشار فیلمی از محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017 در فضای مجازی که نشان از مشکلات شغلی او داشت و با توجه به اینکه این کشتی گیر در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در ترکیب تیم شهدای مقاومت بسیج قم به میدان رفته بود، سازمان لیگ کشتی نیز پیگیر رفع مشکلات مدهنی شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محسن مدهنی درباره پیگیری های صورت گرفته از سوی فدراسیون و سازمان لیگ کشتی گفت: علاوه بر اینکه آقای امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با من تماس گرفتند و پیگیر مشکلات من شدند، آقای نصیرزاده و آقای یزدانی نیا هم از سازمان لیگ با من صحبت کردند. قرار شد من در اسرع وقت به تهران بیایم تا مشکلاتم را پیگیری کرده و همچنین شغلی برایم در اهواز فراهم کنند. از مسئولان سازمان لیگ بابت پیگیری هایی که داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم مشکلاتم هر چه زودتر رفع شود. 
,
 
,
وی همچنین افزود: در دور رفت با نماینده قم در لیگ برتر حضور داشتم که آقای میکاییلی هم خیلی به من کمک کردند. کشتی های خوبی هم گرفتم. برای دور برگشت هم با تیم فولاد اکسین توافق کردم که برای این تیم کشتی بگیرم. در یک ماه اخیر که مشغول کار بودم، کمی از نظر بدنی افت کردم چون تمرین منظم نداشتم. با این حال سعی می کنم با صلاحدید مربیان بتوانم در دور برگشت هم کشتی بگیرم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه