اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

طرح جهادی «کلاس مهربانی»؛ خلاقانه و بنا به شرایط روز است/ لزوم اجرای این طرح در سایر نقاط استان

طرح جهادی «کلاس مهربانی»؛ خلاقانه و بنا به شرایط روز است/ لزوم اجرای این طرح در سایر نقاط استان
محمد علی نظری گفت: سازمان بسیج دانش آموزی و دانشجویی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش طرح جهادی «کلاس مهربانی» را در سایر نقاط استان انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سرهنگ محمد علی نظری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح جهادی کلاس مهربانی ضمن تشکر از پیشنهاد دهندگان این طرح گفت: امیدواریم بتوانیم این طرح را در استان ساری و جاری کنیم؛ چرا که بسیاری از مناطق در استان به این خلاقیت و ابتکار نیاز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: آنچه که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی ادوار که مسئولیت داشت موفق کرد این بود که نگاه او به مقتضیات و شرایط روز بود.

,

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی ابراز کرد: کاری که برای این مناطق انجام شده است باید در نقاط دیگر شهر کرمان نیز انجام شود؛ اما فعلا پایلوت طرح جهادی کلاس مهربانی ناحیه یک آموزش و پرورش و شهرک صنعتی است.

,

نظری با تأکید بر اینکه سازمان بسیج دانش آموزی و دانشجویی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این کار را در سایر نقاط استان انجام دهند، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فرمانده های پایگاه های مقاومت، حوزه ها، تمامی مسئولان و مدیران باید کار خلاقانه و به روز به مردم ارائه دهند و این روند باید همیشه ادامه داشته باشد.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طرح جهادی کلاس مهربانی خلاقانه است که مطمئنا از لحاظ معنوی در تربیت دانش آموزان تأثیر دارد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این طرح را با موفقیت آغاز کنیم، می توانیم از آن به عنوان یک طرح استانی و در مرحله بعد به عنوان یک طرح کشوری در مناطقی که مورد نیاز است، استفاده خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه