اخبار داغ

تازه ترین مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد

تازه ترین مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد
سی و هشتمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به میزبانی فدراسیون شنا و در سالن جلسات استخر ۹ دی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و دیگر اعضا برگزار شد، محمداسد مسجدی از در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی به عنوان نقاهت‌گاه به وزارت بهداشت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین مصوب شد کارگروهی با حضور مسئولان فدراسیون های بدنسازی، شنا، پزشکی ورزشی و دفتر امور باشگاه های وزارت ورزش برای بازگشایی باشگاه ها و استخرها بر اساس طرح اماکن ایمن در ورزش پس از دوران تعطیلی ۱۴ روزه تشکیل شود. 

,

در خلال جلسه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در مورد قطعی بودن برگزاری المپیک و در اختیار قرار دادن واکسن برای ورزشکاران از سوی IOC و یا قرنطینه شدن و تست PCR برای کاروان های ورودی تاکید کرد و دکتر رضوانی در مورد تمرینات تیم ملی شنا در استخر آزادی و تمرینات تیم ملی واترپلو در استخر چهار فصل مجموعه انقلاب و شروع مسابقات کسب سهمیه از اواخر اسفند نکاتی را بیان نمود.

,

فهرست مصوبات سی و هشتمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش

,

-  مقرر شد فهرست به روز رسانی شده آزمایشگاه های مجاز به فدراسیون های ورزشی اعلام شود.

,

 -  مصوب شد در بازنگری پروتکل ها و دستور العمل ها با استفاده از تست های سریع نحوه نمونه گیری از ورزشکاران از چند روز قبل به زمان بلافاصله قبل از مسابقه تغییر یابد

,

-  مقرر شد طی نامه ای خطاب به آقای رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت تعدادی تست سریع در اختیار وزارت ورزش، فدراسیون ها، ادارات کل ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های پزشکی ورزشی استان ها قرار گیرد.

,

- پیشنهاد شد با توجه به رنگبندی شیوع کرونا ویروس شهرها و شهرستان ها تعدادی از اردوها به شهرهای سفید یا زرد منتقل شود.

,

- مقرر شد فهرست رنگبندی شهرها به صورت هفتگی به فدراسیون ها اعلام شود.

,

- مصوب شد پروتکل مصوبه نقاهتگاه ها از وزارت بهداشت استعلام شود.

,

 _ پیشنهاد شد با توجه به خطر میوکاردیت پس از کرونا، مونیتورینگ بازگشت به ورزش به صورت دقیق برای ورزشکاران مبتلا اجرا شود.

,

- مقرر شد اخذ دستور العمل های اسکی، فوتسال و ژیمناستیک از وزارت بهداشت پیگیری شود.

,

-  مصوب شد کارگروهی با حضور مسئولان فدراسیون های بدنسازی، شنا و پزشکی و دفتر امور باشگاه های وزارت ورزش برای بازگشایی باشگاه ها و استخرها بر اساس طرح اماکن ایمن در ورزش، پس از دوران تعطیلی ۱۴ روزه تشکیل شود.

,

-  مصوب شد از وزارت بهداشت برای مونیتورینگ ورزشکاران المپیکی ازطریق نرم افزار Mask اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه