اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب خبرداد:

تقدیر از برندگان مسابقه کتابخوانی در اسلام آبادغرب

تقدیر از برندگان مسابقه کتابخوانی در اسلام آبادغرب
خسرو تمری از برنامه تقدیر از دهیار روستای دوستدار کتاب و برندگان مسابقه کتابخوانی در اسلام آبادغرب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو تمری در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: به مناسبت  هفته کتاب و کتابخوانی از 11 نفر از برگزیدگان برتر مسابقه کتابخوانی بهترین کتابی که من خوانده ام با لوح تقدیر  کتاب و هدیه نقدی تقدیر بعمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از دفتر تسهیلگری منطقه شهرستانی در اجرای این برنامه گفت: باید از مادرانی که زمینه حضور کودکان و نوجوانان را در این مسابقه فراهم کردند تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: این مراسم در شرایط کرونایی برگزار شده و کرونا باعث شده است تا نتوانیم برنامه به شکل گسترده برگزار شود و باید از عزیزانی که در خانه حضور دارند اوقات خود را با کتاب سپری می کنند تشکر نمایم.

خسرو تمری خاطرنشان کرد: در هفته کتاب از اسماعیل نورمحمدی دهیار روستای باقر آباد علیا اسلام آبادغرب به عنوان یکی از روستاهای فعال طرح روستای دوستدار کتاب ایران تقدیر شد.

وی افزود: طرح روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران سال گذشته برای اولین بار در اسلام آبادغرب برگزار شد و 14 روستای شهرستان در این طرح شرکت کردند.

به گفته تمری؛ روستای باقرآبادعلیا از جمله روستاهای دوستدار کتاب ایران در سطح شهرستان بود که در سال گذشته حضور جدی و فعالی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه