اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی هرمزگان عنوان کرد؛

توزیع گوشت گرم به قیمت ۵۹ هزارتومان

توزیع گوشت گرم به قیمت ۵۹ هزارتومان
بشیری زاده گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی به مبلغ ۵۹ هزار تومان دربسته بندی یک کیلوگرمی وکاملا بهداشتی در ۱۰محله بندر عباس توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که قیمت مرغ سربه فلک هفتم رسیده است اما قیمت آن تقریبا با گوشت قرمز برابری می کند، گوشت قرمز که پروتئین آن دارای مقدار زیادی از اسید آمینه های ضروری مورد نیاز بدن است، همچنین مقدار زیادی از چربی حیوانی در بافت گوشت حیوانات قرار گرفته است که منبع مهم انرژی برای بدن به شمار می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

گوشت یکی از منابع سرشار از انواع ویتامین هایاست و مواد معدنی موجود در آن یکی از عوامل موثر در ارزش غذایی گوشت هستند که به صورت ترکیبات آلی و املاح معدنی از جمله آهن،روی، سدیم،کلر،منیزیم وغیره نیز دیده می شوند.

, , .,

یکی از عوامل مؤثر در اهمیت غذایی گوشت ، وجود املاح معدنی به ویژه آهن  و روی  در آن است، کم خونی  ناشی از کمبود آهن در اکثر نقاط جهان اعم از کشورهای در حال توسعه و حتی توسعه یافته در بین انسان ها دیده می شود، از آن جا که اغلب، آهن به اندازه ی کافی در بدن ذخیره نمی شود با مصرف به اندازه ی گوشت و فرآورده های آن، می توان از بروز عوارض کمبود آهن جلوگیری کرد.

,

با وجود تمام این خاصیت های غذایی اما تهیه گوشت برای بسیاری از افراد جامعه سخت و گران شده است، به گونه ای که حتی از سبد غذایی مردم نیز حذف شده است، این در حالی است که برخی از مردم برای رفع نیازهای هموطن خود در این شرایط گرانی نیز دست از انفاق برنداشته و برای رزق و روزی و غذای سفره مردم تلاش می کنند.

,

در همین رابطه مهدی بشیری زاده مسئول سازمان بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی هرمزگان در گفت وگو باهرمز اظهار کرد: به همت سازمان بسیج اصناف وبازاریان وفعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) در مناطق محروم بندر عباس گوشت گرم توزیع می شود.

,

مسئول سازمان بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی هرمزگان افزود: پیرو تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع الاول ‌و دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کمک به توزیع کالای اساسی، بسیج اصناف وبازاریان وفعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) ضمن تشکیل قرارگاه استانی و واگذاری امور توزیع به کاسبان در سطح محلات فقیر نشین و حاشیه شهر و روستاها و نظارت ناظران مقیم قرارگاه های تحول محلات اقدام وبصورت عملی از ۳آذر ماه کار خود را آغاز کرده است.

,

بشیری زاده ادامه داد: ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی به مبلغ ۵۹ هزار تومان دربسته بندی یک کیلوگرمی وکاملا بهداشتی در ۱۰محله بندر عباس توزیع می‌شود.

,

وی تصریح کرد: در مجموع ۴۶۰۰کیلو گوشت گرم گوسفند ی توزیع می شور که به مدت سه روز در مرحله اول ودر مرحله دوم حدود ۱۲تن گوشت گرم و در سراسر استان هرمزگان و نقاط هدف تقسیم خواهد شد.

,

مسئول سازمان بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی هرمزگان افزود: محلات مرحله اول کوی آیت‌الله غفاری، محله چاهستانیها، نخل پیرمرد، درخت سبز ، سه راه برق، تپه الله اکبر، کوی ملت و شهرک پیامبر اعظم (ص) است که طی سه روز و تا ۵ آذر توزیع گوشت گرم دارد.

,

بشیری زاده در پایان ادامه داد: درخصوص توزیع مرغ منجمدوگوشت منجمد و برنج هم بزودی اقدام خواهد شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه