اخبار داغ

کسب بیش از 10 مدال و عنوان قهرمانی توسط مربی بسیجی

کسب بیش از 10 مدال و عنوان قهرمانی توسط مربی بسیجی
ورزشکاران در سایه تفکر بسیجی می توانند در میادین ورزشی افتخار آفرین بوده و در عرصه های ملی و بین المللی پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، ورزشکاران در سایه تفکر بسیجی می توانند در میادین ورزشی افتخار آفرین بوده و در عرصه های ملی و بین المللی پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند به همین منظور با یک مربی بسیجی موفق گفتگویی صورت گرفته است.

لطفا خودتان را برای مخاطبان سایت معرفی کنید:

من پیام حسینی متولد 1372 اهل شهرستان صحنه هستم که از ۱۲ سالگی شروع به بازی فوتبال کردم در سن ۲۱ سالگی بخاطر مصدومیت پای راست از فوتبال کناره گیری کردم و به مربیگری رو آوردم.

تا کنون چه مقام هایی را برای شهرستان صحنه کسب کرده اید؟

در سال های که مربیگری کردم یکبار در سال ۹۵ در  رده  نونهالان در استان همدان قهرمانی غرب کشور را کسب کردیم

و درسال ۹۶ حدود ۴ قهرمانی در مسابقات چند جانبه استان های همدان و ملایر و اسد کسب کردیم

در سال نایب قهرمان مسابقات کشوری جشن عاطفه ها شدیم به میزبانی فامنین

سال ۹۷ قهرمانی بسیج استان کرمانشاه را کسب کردیم

سال ۹۷ باز قهرمانی مسابقات بسیج شهرستان صحنه را در رده بزرگسالان کسب کردیم

سال ۹۷  بسیج در مسابقات شهرستان هرسین نایب قهرمان شدیم

درسال ۹۷در مسابقات المپیادکشوری با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور جز ۶ تیم برتر صعود کردیم

در سال ۹۸ نایب قهرمان استان شدیم در رده نونهالان

در رده نوجوانان نایب قهرمان استان شدیم سال ۹۸

در رده جوانان نایب قهرمان شدیم سال ۹۸

در سال ۹۸ قهرمانی مسابقات دهه فجر شهرستان صحنه شدیم رده بزرگسالان

در سال ۹۸ قهرمان مسابقات شهید حاج قاسم سلیمانی شدیم با حضور ۱۶ تیم از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، بروجرد, فامنین، نهاوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

برای ورزش فوتسال صحنه به عنوان یک مربی چه برنامه ای دارید؟

 من تنها هدفم سربلندی بازیکنان شهرستان صحنه خواهد بود برنامه های بلند مدتی دارم که  توکل بخدا آرام  آرام رو به جلو میروم و هدفم بردن تیم هایم و بازیکن هایم به مراحل بالاتر و لیگ های مختلف خواهد بود.

برای بهتر بودن چه نیاز هایی دارید؟

هر تیم که بخواهد حرفه ای تمرین  کند نیازهای فراوانی دارد ما در تمرین با امکانات خیلی کم و خیلی ضعیف مواجه هستیم و تیم بدون هیچ اسپانسری به مسابقات میرود و تمام هزینه از جیب مربی و بازیکنان تهیه می شود . مثلا با نداشتن هزینه مالی سال قبل بچه ها که سهمیه کشوری را گرفتن بخاطر نبودن هزینه به این مسابقات نرفتند.

تاکنون چه حمایت هایی از شما شده است؟

هیچ حمایتی از ما نشده تنها نهادی که از ما حمایت کرده واحد تربیت بدنی سپاه صحنه بوده که هفته چند تایم در اختیار ما گذاشتند. در سال قبل هم شورا حدود ۱میلیون به تیم ما کمک کردن که هزینه لباس  شد, این تنها حمایتی بوده  در این مدت چندین سال!!

ورزش فوتسال صحنه را چگونه می بینید؟

ورزش صحنه پر از استعداد هست فقط نبودن امکانات لازم و نبود اسپانسرهای خوب باعث دلسردی بازیکن و مربی ها خواهد شد که یکی یکی از هم جدا و پرپر می شوند ورزش این رشته عالی هست و سال های سال بازیکنان های با ارزشی در لیگ برتر و لیگ های مختلف داشته  است.

نمونه بارز در این تیم سپاه ورزشکاران صحنه همین امثال  حدود ۴ بازیکن در تیم های تهرانی توپ خواهند زد بازیکنانی همچون: نوید ملکی تیم ستارگان ، ماهان دلفانی ستارگان، حسین فتاحی نارنجی پوشان و کوهسار، امیر حسین آبختی کوثر نوین، که در تیم های لیگ ۱ و برتر در رده نوجوانان توپ خواهند زد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

چه درخواستی از مسئولین دارید؟

, چه درخواستی از مسئولین دارید؟,

ما انتظاری بالایی نداریم، فقط از این مسئولین شهر خواهش داریم تیمی که بالای ۲۰ قهرمانی در رده های کشوری و استانی  دارد نباید برای شرکت در مسابقات کشوری و استانی در مغازه ها هزینه جمع کند! خواهش داریم امسال تیم بزرگسالان سپاه ناحیه  را حمایت کنند تا بتواند در مسابقات استانی شرکت نماید.

,

ما الان لباس گرم تمرینی و هزینه ورود به مسابقات و رفت و آمد را نداریم این حق تیمی نیست که تو یکسال سه سهمیه کشوری رو کسب کرده است که در شهر صحنه  بی سابقه بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه