اخبار داغ

در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با فرمانده سپاه استان عنوان شد؛

عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند/ همراهی سپاه با جامعه درمانی موجب دلگرمی است

عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند/ همراهی سپاه با جامعه درمانی موجب دلگرمی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسب هفته بسیج با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ امشب حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسب هفته بسیج با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

جامعه الاطراف نگری یکی از ویژگی های بزرگ بسیج است/ عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند

, جامعه الاطراف نگری یکی از ویژگی های بزرگ بسیج است/ عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند, جامعه الاطراف نگری یکی از ویژگی های بزرگ بسیج است/ عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند,

 سردار حسین معروفی امشب در دیدار با حمیدرضا رشیدی نژاد گفت: مجاهدینی که در طول نه ماه گذشته همه چیز را برای سلامتی مردم استان گذاشتند و یک مجاهدت جانانه و خستگی ناپذیر را انجام دادند، این امر موجب شده تا خسارات و تلفات ما در استان کمتر شود.

,

فرمانده سپاه ثاالله استان کرمان ادامه داد: اگر ما نسبت به سایر استان ها مشکلاتمان کمتر است، یکی از دلایل اصلی آن این است که همتی بلند در نظام سلامت در سراسر استان توسط دانشگاه های علوم پزشکی و سیستم های درمانی استان شکل گرفته است و به همه عزیزان که در این عرصه زحمت کشیده اند و بسیاری از آنها درگیر بیماری شده اند، خدا قوت می گوییم و آرزوی سلامتی برای آنهایی که بیمار شدند، داریم.

,

وی با بیان اینکه بسیج یک جریان، فکر، فرهنگ، ایده و آرمان است، عنوان کرد: بسیجی کسی نیست که پرونده ای را در سپاه داشته باشد؛ همان جنسی که شماها پای جان و آبروی مردم ایستاده اید، بسیجی هستید؛ همان شمایی که سر از پا برای خدمت به خلق خدا و مردم نمی شناسید و همه وجودتان را تقدیم کرده اید، بسیجی هستید.

,

سردار معروفی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: مهم است که انسان ها این فکر و عمل را جامعه عمل بپوشانند و عملیاتی کنند، آن هم ما که پرورش یافته مکتب وحی، خاندان آل الله و عاشورا هستیم و از ائمه معصومین علیه السلام یاد گرفته ایم که در بُعد انسانی چگونه با هم نوع خود برخورد کنیم و این مسئله جدای از تعهد و تخصص پزشکی، قسم یاد کردن؛ در بُعد الهی و اخلاقی،  تکلیفی است که به عنوان شیعه برای ما همیشه ملموس و مشخص بوده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یکی از ویژگی های بزرگ بسیج جامعه الاطراف نگری آن است، ابراز کرد: بسیج در ارائه خدمات به این نگاه نمی کند که رو به روی آن و در مسیری که حرکت می کند؛ آن انسان ها چه گروه سیاسی، حزب و جربانی، قوم و مذهبی هستند.

,

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: درست همان چیزی که شما در نظام سلامت به آن وفادار هستید و نگاه نمی کنید، کسی که به مجموعه درمانی شما وارد می شود چه قوم، مذهب و نگاه سیاسی دارد؛ بلکه نگاه می کنید که برای او چه باید کنیم تا درد او کم شود و حیات دوباره بگیرد و این همان بسیج و فکر است که اگر این فکر را در جامعه نهادینه کنیم، الگوی صحیح مدیریتی برای برون رفت خواهیم داشت و به همین دلیل می گوییم که بسیج بن بست شکن است و بن بستی برای بسیج وجود ندارد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج خود را خرج کارهای حقیر و پائین تپه نمی کند؛ بلکه در ارتفاع و قله ای که برای به اهتزاز در آوردن پرچم نظام مقدس، شرف و عزت ایران است کار انجام می دهد و در بسیج هر انسانی می تواند در آن قرار بگیرد و تربیت شود و خروجی آن بشود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ چون این بسیج نظام تربیتی دارد.

,

سردار حسین معروفی گفت: بسیج در قاعده فیزیکی سد بلا شدن در تمام عرصه های درمانی، اجتماعی، سیاسی و ... است و از کلیت نظام، آبروی ملت ایران، تمامیت ارضی و ارزش های الهی دفاع می کند؛ اما حزب و گروه ندارد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امام راحل موسس و بنیان گذار بسیج این شجره طیبه بود، ابراز کرد: امام خمینی (ره) بسیج را از کاری که پیامبر(ص) در مدینه النبی انجام داد، تأسیس کرد؛ امام دقیقا همان اقدام را برای بقای حکومت الهی انجام داد و متولی آن را سپاه گذاشت.

,

وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج از هم تفکیک ناپذیر هستند و هر دو یک رسالت را انجام می دهند، بیان کرد: در نه ماه ویروس منحوس کرونا هر کجا نیاز بود، بسیج کمک حال قرار گرفت و رده هایی مانند نیروی زمینی بیمارستان های ثابت و سیار خود را پای کار آوردند؛ با نگاه بسیج پای کار آورد و بسیجی وار اقدام کرد.

,

این مقام مسئول ادامه داد: در استان کرمان نیز از ابتدا که نیاز شد، بسیج در تمامی صحنه ها در کنار دانشگاه های علوم پزشکی و سیستم درمانی، با فرماندهی سیستم درمانی قرار گرفت و از خود کاری انجام نمی دهد چون معتقد به کار کارشناسی و عالمانه در حوزه درمان است.

,

سردار معروفی با اشاره به حضور بسیج در طرح غربالگری مرحله اول گفت: تولید ماسک در 154 کارگاه بسیجی فعال شدند که 98 درصد آنها خواهر بودند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه در دانشگاه های علوم پزشکی و نظام سلامت است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری و مراقبت از بیماری  است

,

وی با تأکید بر اینکه عادی سازی بیماری فشار زیادی بر کادر درمان وارد می‌کند، تصریح کرد: بنابراین در تمام محلات پایگاه‌های بسیج پای کار هستند و طرح حاج قاسم سلیمانی را اجرایی می‌کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استاندار کرمان فرمانده میدان مبارزه با کرونا در استان است، عنوان کرد: بخشی دیگر از خدمت‌رسانی بسیج و سپاه توزیع کمک مؤمنانه است که بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

,

سردار معروفی با اشاره به اینکه در این مرحله توزیع کمک مؤمنانه محله محور بوده و در راستای اهداف طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود، عنوان کرد: مبارزه با کرونا و پیشگیری از بیماری جهاد است و آمادگی کامل برای کمک در هر عرصه‌ای داریم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه جان و سلامت مردم از هر موضوعی واجب‌تر است، اظهار کرد: سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیش است و باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری یک مراسم باشکوه در استان اتخاذ کنیم.

,

همراهی سپاه با جامعه درمانی موجب دلگرمی است

, همراهی سپاه با جامعه درمانی موجب دلگرمی است, همراهی سپاه با جامعه درمانی موجب دلگرمی است,

حمید رضا رشیدی نژاد امشب در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: افتخار می کنیم در این مدت ارتباط نزدیک، همدلی و همراهی بین جامعه درمانی، حوزه سلامت و دوستان سپاه پاسداران وجود داشته است؛ چرا که این امر موجب دلگرمی همکاران است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بادامه داد: به پشتوانه و همراهی شما دلمان گرم است که در نبرد ایجاد شده با همکاری و همفکری بتوانیم این نبرد را به خوبی به پایان برسانیم.

,

وی با بیان اینکه در 9 ماه گدشته در حوزه سلامت نبردی جدی اتفاق افتاده است، ابراز کرد: همکاران ما شب و روز ندارند و خواب راحتی در این مدت در مجموعه مدیریتی دانشگاه اتفاق نیافته است.

,

رشیدی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ کار حرفه ای بر خود واجب می دانیم که پیشگام باشیم؛ همان گونه که در خط مقدم جبهه ها، کلیه نیروهای مسلح حضور داشتند و امروز نیز در دفاع از مرز و بوم سهیم هستند ما نیز امیدواریم بتوانیم در حوزه سلامت گام های موثری برداریم و به یاری مردم بشتابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه