اخبار داغ

آیت‌الله دژکام در آیین رزمایش اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی مطرح کرد:

حمایت روحانیت و تاثیرگذاران فرهنگی از نوع‌دوستی مردم در روزهای کرونایی

حمایت روحانیت و تاثیرگذاران فرهنگی از نوع‌دوستی مردم در روزهای کرونایی
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس گفت: مجموعه روحانیت و تاثیرگذاران فرهنگی که در سطح استان هستند، حرکت‌ها و همیاری مردمی در کمک به هم‌نوعان حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در مراسم رزمایش اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی به نیازمندان توسط ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز که همزمان با ولادت امام حسن عسکری در مسجد جامع شهدا به اجرا در آمد، از این حرکت و همکاری که در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا در ستاد نماز جمعه انجام گرفته است، تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اجتماعی , شیرازه, شیرازه, ، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در مراسم رزمایش اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی به نیازمندان توسط ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز که همزمان با ولادت امام حسن عسکری در مسجد جامع شهدا به اجرا در آمد، از این حرکت و همکاری که در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا در ستاد نماز جمعه انجام گرفته است، تقدیر کرد.,
 
,
وی اظهار کرد: مسلما ستاد نمازجمعه و آستان مقدس احمدبن موسی علیه‌السلام در این راستا یک محوریت معنوی داشته‌اند و از این جهت هم توفیقاتی نصیب هر دو مجموعه مبارک شده که ماجور هستند و باید این کارها را با قوت ادامه دهند.
,
 
,
امام‌جمعه شیراز با تقدیر از روحیه همیاری به همنوع با وجود آسیب‌های دیده شده، افزود: با وجود آنکه مردم از نظر درآمد لطمه خورده‌اند اما کمک‌هایشان به همنوع را افزایش داده‌اند و از اینجا معلوم است که مردم ما خدا را در نظر دارند و کاری به این ندارند که پول هست یا نیست و این خیلی افتخارآمیز است و جای تشکر دارد و به نوعی ما باید به مردم بگوییم که دستتان را می‌بوسیم.
,
 
,
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس بیان داشت: ما در شرایط عادی و معمولی حدود ۲۵۰هزار نفر در سطح استان داشتیم که از کمک‌های کمیته امداد استفاده می‌کرده‌اند و از وقتی که در شرایط کرونا قرار گرفته‌ایم افراد دیگری بخاطر آسیب دیدن از شرایط در آمدی به این جمع پیوستند و احساس این است که چیزی حدود ۲۵۰هزار خانوار دیگر اضافه شده‌اند که تقریبا ما ۵۰۰ هزار خانوار نیازمند به کمک خواهیم داشت که با احتساب هر خانواده مثلا ۴ نفر می‌شود حدود ۲میلیون نفر در این استان ۵ میلیونی که از این شرایط لطمه خورده‌اند و کمک به این افراد اوج مواسات است و این‌جور نیست که بگوییم عده‌ کمی یا بخش کوچکی هستند.
,
 
,
آیت‌الله دژکام گفت: باید اینها را حساب کنیم تا معلوم شود آنچه که انجام می‌دهیم نسبت به آنچه که نیاز است چقدر است، مسلما می‌فرمایید بیش از توان تکلیف نداریم، بله ولی عده‌ای که توانایی بیشتری دارند لازم است که ورود کنند.
,
 
,
وی از مجموعه روحانیت و تاثیرگذاران فرهنگی که در سطح استان هستند، خواست تا حرکت‌ها و همیاری مردمی را تشویق کنند.
,
 
,
امام جمعه شیراز با اشاره به مواجهه دو رقابت تمدنی در دنیا یعنی رقابت خداباوران و رقابت آمریکاباوری خاطرنشان کرد: الان مواجهه رخ داده است، برخی خیال می‌کنند که می‌شود آن را درز گرفت، نه نمی‌شود، دقیقا در این بحث کرونا که پیش آمده، بحث رقابت تمدنی به خوبی خودش را نشان می‌دهد و ما یک طرفیم که می‌گوییم خدا داریم و آنها یک طرف هستند که می‌گویند ما آمریکا داریم، اما ما خدا داریم. در جنگ بدر شعار ما خدا داریم پیروز شد، در این صحنه نیز شعار ما خدا داریم شما پیروز می‌شود و مطمئن باشید که قدرت‌های دنیوی هرچه که باشند در پاسخ به این‌جور مسائل عالم گیر در می‌مانند.
,
 
,
 
,
آیت‌الله دژکام اظهار داشت: این ملت را خداوند روزی می‌دهد ما واسطه‌ایم و الا ما این‌کاره نیستیم و مطئنیم وقتی توکلمان به خداوند باشد نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه