اخبار داغ

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان:

متاسفانه کسی کاری به پدرناخوانده‌های البرز با ساخت و ساز غیرمجاز، ندارد/ وزارت نیرو پاسخگوی مشکل آب شرب ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد باشد

متاسفانه کسی کاری به پدرناخوانده‌های البرز با ساخت و ساز غیرمجاز، ندارد/ وزارت نیرو پاسخگوی مشکل آب شرب ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد باشد
علی حدادی گفت: بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و شهرداری‌های ما اگر انسجام لازم را داشته باشند قطعا می توانیم آورده خوبی را در راستای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان البرز پدرناخوانده هایی داریم که ساخت و سازهایی را دارند و کسی به آنها کاری ندارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: باید همه ساخت و سازهای غیر مجاز را دید نه صرفا یک بخش، البته بنیاد مسکن در روستاها مقصر است زیرا توسعه روستایی را درست پیش بینی نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و شهرداری های ما اگر انسجام لازم را داشته باشند قطعا می توانیم آورده خوبی را در راستای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز داشته باشیم.
,
 
,
وی ادغام آبفای شهری و روستایی را یک اشتباه بزرگ دانست و اظهار داشت: این دو مجموعه ادغام شده اند در حالیکه توانمندی لازم را ندارند تا مسئول شهری به روستاها و مسئول روستا به شهر رسیدگی کند، در نتیجه این تصمیم باید اصلاح شود و ما هم در مجلس پیگیر آن هستیم چرا که صدماتی را برای شهرها و روستاها به همراه دارد.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به مطالبه جدی از وزیر نیرو در بخش آب شرب و کشاورزی این 3 شهرستان، تصریح کرد: وزارت خانه موظف به پاسخگویی به مردم این مناطق است، در روستاها فرسودگی لوله های آب، هدر رفت آب را به همراه دارد و باید دقت لازم درباره آنها صورت گیرد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه