اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

تفکر بسیجی گره گشای مشکلات است

تفکر بسیجی گره گشای مشکلات است
دهقان با بیان اینکه امروز راه بسیج جهانی و تفکر آن در سراسر عالم گسترده شده است،گفت: بعد از ۴۱ سال می‌بینیم که تفکر بسیجی چگونه گره گشای مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ سعید دهقان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه اندیشه بسیج همواره با موفقیت همراه است، افزود: این تشکل شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کردند تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند نظام عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا؛,  سعید دهقان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه اندیشه بسیج همواره با موفقیت همراه است، افزود: این تشکل شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کردند تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند نظام عمل کند.,

وی ادامه داد: نیروی بسیج به عنوان تجلی‌گاه اخلاق و خدمتگزار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی‌گری به عنوان یک نیروی زنده و پویا توانسته است خدمات شایانی را به کشور ارایه دهد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد این تشکل را یک نیروی مردمی و در خدمت نظام اسلامی دانست و گفت: این نیرو متناسب با شرایط روز جامعه نشاط و پویایی دارد و بگونه‌ای پاک بودن این شجره طیبه از هر منظر قابل رویت است و می‌توان از اخلاص، معنویت، شهامت و شجاعت، ایستادگی، ایثار و مقاومت به عنوان میوه‌های این درخت تنومند یاد کرد.

,

وی با بیان اینکه امروز راه بسیج جهانی و تفکر آن در سراسر عالم گسترده شده است،گفت: بعد از ۴۱ سال می‌بینیم که تفکر بسیجی چگونه گره گشای مشکلات است.

,

دهقان با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند« هر جا تفکر بسیجی حاکم شود آن کشور محافظت شده است» ادامه داد: بسیج یک تفکر الهی و معنوی است و در هر اداره و نهادی که وارد شود بالندگی و توسعه به دنبال دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در ادامه یادآور شد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارایه حرکت عظیمی است که از سوی امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت ها هم الگو و سرمشق خواهد شد.

,

دهقان افزود : هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه