اخبار داغ

استاندار کرمان:

رفتار مسئولان باید تبلوری از هویت و چهارچوب‌های اصلی نظام باشد/ بسیج نقش تأثیرگذاری در تقویت هویت نسل امروز دارد

رفتار مسئولان باید تبلوری از هویت و چهارچوب‌های اصلی نظام باشد/ بسیج نقش تأثیرگذاری در تقویت هویت نسل امروز دارد
علی زینی وند با اشاره به اینکه معتقدیم که استاندار و مسئولان ارشد اجرایی به تعبیر مقام معظم رهبری نمایندگان کل نظام هستند و همه ما نیز نمایندگان مجموعه نظام جمهوری اسلامی هستیم، گفت: رفتار ما باید تبلوری از هویت و چهارچوب های اصلی نظام باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی زینی وند صبح امروز در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج با تدبیر بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تأسیس شد و تا به امروز پاینده و پویا در صحنه کشور انجام وظیفه می کند و در کنار مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه بسیج نیروی جدای از مردم نیست، بلکه از خود مردم است، عنوان کرد: بسیج دارای ساختار فراگیر در سراسر کشور است؛ اگر بلایای طبیعی رخ می دهد، در صحنه بسیج مردمی حضور دارد در شرایط کنونی در حوزه بهداشت و سلامت، بسیج به عنوان بخشی از مردم در کنار مردم است.

,

وی ادامه داد: در فعالیت ها فرهنگی و اجتماعی به ویژه در دو دهه اخیر در تقویت هویت نسل امروز، بسیج نقش تأثیر گذاری داشته است؛ نسل امروز را به تعبیر مقام معظم رهبری با سه مولفه ایرانی، اسلامی و انقلابی به عنوان یکی از تأثیر گذارترین، تاریخ ساز ترین و تمدن ساز ترین می توان مطرح کرد.

,

زینی وند افزود: در جمهوری اسلامی ایران ساختارها و بنیان هایی داریم که متعلق به مردم است  و هر ساختار و تشکیلات در نقش خود می تواند جذاب و تأثیر گذار باشد.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار و اهداف سیاسی از افتخارات جمهوری اسلامی است و البته ساختارهای سیاسی و رقابت احزاب باید در دایره نظام جمهوری اسلامی ایران و زیر چتر ولایت فقیه فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: چنانچه جوانان و نخبگان ما امید به چرخش مسئولیت های اجرایی در کشور نداشته باشند نسل جوان دچار دلمردگی می شود؛ بنابراین رقابت سیاسی خون تازه ای در کشور ایجاد می کند.

,

وی ابراز کرد: زمانی که ساختارهای نظام جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر قرار می دهیم، نقش خود را به خوبی ایفا می کنند و ما می توانیم یک نسل پوینده، باهویت، با غیرتی و  نمادی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا به نمایش بگذاریم.

,

زینی وند با بیان اینکه ما می توانیم قلب تپنده جریان های آزادی بخش، نهضت های اسلامی و جریان مقاومت در عرصه نظام بین الملل باشیم، اظهار کرد: الحمدالله این روحیه در استان کرمان به خوبی نمود پیدا کرده است و نوع گفتمانی که دوستان ما در سپاه ارائه میدهند و نوع رفتاری که در هماهنگی کامل بین نیروهای نظامی، امنیتی و اجرایی وجود دارد می تواند نمونه موفقی برای الگو شدن جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و توان کشور در رقابت های بی حاصل سیاسی باشد.

,

استاندار کرمان با اشاره به اینکه معتقدیم که استاندار و مسئولان ارشد اجرایی به تعبیر مقام معظم رهبری نمایندگان کل نظام هستند و همه ما نیز نمایندگان مجموعه نظام جمهوری اسلامی هستیم، عنوان کرد: رفتار ما باید تبلوری از هویت و چهارچوب های اصلی نظام باشد.

,

وی ادامه داد: زمانی که اینگونه کار انجام دهیم؛ خواهیم دید که نه تنها اختلافی وجود ندارد بلکه گوشه گوشه استان و فضاهای اداری، فضای هم افزایی و خدمت به مردم است و این روند را تا روزی که به برکت جمهوری اسلامی ایران مسئولیت به گردن ما است، ادامه خواهیم داد.

,

زینی وند خاطر نشان کرد: امروز مدیران با توجه به شرایط کشور نیاز به تحرک چند برابری دارند و باید بیشتر جهادی و عملیاتی کار کنند، مردم در شرایط کنونی هم از بیماری منحوس کرونا و هم از وضعیت معیشت از فشارهای ناجوانمردانه تحریم ها به تنگ آمده اند و در سختی هستند و مانیز باید کنار آنان باشیم  و این اتفاق نمی افتد مگر با هم افزایی و بسیج همه امکانات که در استان فراهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه