اخبار داغ

عاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنا‌ن:

تکمیل بیمارستان مهدی شهر در شرایط کرونا از اولویت‌های مهم است

تکمیل بیمارستان مهدی شهر در شرایط کرونا از اولویت‌های مهم است
منوچهر فخری با تاکید بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهرگفت: تکمیل بیمارستان مهدی شهر در شرایط کرونا بسیار حائزاهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنا‌ن امروز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان گفت: در شرایط کرونا تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیارحائر اهمیت است تا مردم عزیز شهرستان مهدیشهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان استفاده نموده و ضمن کاهش تعداد بیماران بستری در شهرستان سمنان ، از ترددهای بیمورد نیز کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با استماع نظرات رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین گزارش فرمانداران شهرستانهای گرمسار و آرادان، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان های مذکور خواهان همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و اداره کل راه و شهرسازی استان شد تا نواقص موجود ، هر چه سریعتر بررسی و برطرف شود

,

وی افزود: قطعا طولانی شدن شدن روند اجرای پروژه عمرانی بیمارستان شهرستان مهدیشهر سبب تغییر در استانداردها شده و گذر زمان نیز قطعا افزایش هزینه ها را بدنبال خواهد داشت فلذا می بایست، نسبت به تکمیل و رفع ایرادات وارده تلاش و در این راستا همه باید به تعهدات خود پایبند بوده و اهتمام جدی داشته باشند .

,

گفتنی است فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان چندی پیش ، در سفر به شهرستان های گرمسار و مهدیشهر مسائل و مشکلات بیمارستانهای این دوشهرستان را بررسی نمود.

,

در این جلسه مقرر گردید طبق تعهد مدیر کل راه و شهر سازی تا پایان آذر ماه نسبت به رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهراقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه