اخبار داغ

معاون سپاه امام ضادق(ع) خبر داد؛

بهره‌برداری از سایت جدید ناحیه مقاومت بسیج دشتی در هفته بسیج

بهره‌برداری از سایت جدید ناحیه مقاومت بسیج دشتی در هفته بسیج
معاون مهندسی سپاه استان بوشهر گفت: در هفته بسیج سایت جدید ناحیه بسیج شهرستان دشتی در استان بوشهر به مرحله بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپاس؛ عبدالکریم دانش آموز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته بسیج سایت جدید ناحیه بسیج شهرستان دشتی در استان بوشهر به مرحله بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۶ هکتار آغاز و در روز چهارم آذرماه و هم زمان با هفته بسیج به مرحله بهره برداری می رسد.

,

معاون مهندسی و پشتیبانی عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است .

,

دانش آموز ادامه داد: برای ساخت سایت جدید بسیج شهرستان دشتی از همکاری شرکت انبوه سازی دشت ملون بوشهر استفاده شده و اکنون شاهد یک هزار و ۷۰۰ متر فضای اداری و سایر زیرساخت های مورد نیاز فعالیت ناحیه براساس استانداردهای روز در این مکان هستیم.

,

وی ابراز کرد: ۱۱هزار متر مربع فضای سبز و محوطه سازی ، نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ متر دیوارکشی محوطه ، اجرای تمام تاسیسات مکانیکی به صورت زیر زمینی ، مخازن ذخیره آب هوایی و تفکیک آب شرب و کشاورزی بخشی از امکانات جانبی این سایت اداری است.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه