اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

گرانی و کمبود برخی از کالاهای اساسی نتیجه مدیریت چشم داشتن به بیگانگان و مذاکره است/راهکار حل مشکلات کشور اراده ، شجاعت و همت است

گرانی و کمبود برخی از کالاهای اساسی نتیجه مدیریت چشم داشتن به بیگانگان و مذاکره است/راهکار حل مشکلات کشور اراده ، شجاعت و همت است
سلیمی با اشاره به گرانی ها و کمبود برخی از کالاهای اساسی گفت: متأسفانه می بینیم یک روز گوجه مشکل دارد و روز دیگر مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام و کالاهای اساسی اینها نتیجه مدیریت چشم داشتن به بیگانگان و مذاکره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در شورای اقتصادی سران قوا گفت: عده ای در داخل کشور تصورشان بر این بود که برجام و مسائلی همچون برجام می تواند مشکلات داخلی را حل کند و در همین راستا 7 سال کشور را شرطی کردند و اقتصاد کشور را معطل نگه داشتند و گرفتاری های بسیاری برای کشور ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به بازخوانى نتایج خسارت بار تجربه مذاکرات برجام مانند عدم لغو تحریمها، تعطیلی و عقب ماندگى هسته ای افزود: بعد از تجربه تلخ برجام و چند ماه به انتخابات آمریکا این جریان دوباره مشغول به کار شد و شروع کردند که اگر بایدن بیاید و رئیس جمهور شود چه می شود و به همین خاطر دوباره اقتصاد کشور را معطل گذاشتند و اینها یک نوع کج فهمی مدیریتی است و باید تعجب کرد چرا اینها به کج فهمی عادت کرده اند.

,

سلیمی بیان کرد: متأسفانه در طی این هفت سال عده ای عادت به مذاکره کرده اند و برای حل مشکلات کشور مردم را به مذاکره با آمریکا حواله می دهند و از این عادت هم دست بردار نیستند و البته ترک عادت بسیار سخت است.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید کردند که ما دو مسیر داریم؛ مسیر رفع تحریم ها و خنثی کردن تحریم ها از طریق توانمند سازی داخلی، گفت: مسیر رفع تحریم ها را امتحان کردیم و همه شرط ها هم قبول کردند و هسته ای را هم دادند اما در قبال آن نتیجه ای ندیدیم و فقط و فقط بر مشکلات مردم اضافه شد و امروز مرغ 35 هزار تومانی نتیجه همین مدیریت ناکارآمد است.

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی ها و کمبود برخی از کالاهای اساسی گفت: متأسفانه می بینیم یک روز گوجه مشکل دارد و روز دیگر مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام و کالاهای اساسی اینها نتیجه مدیریت چشم داشتن به بیگانگان و مذاکره است و آقایان باید در نوع مدیریت خود تجدید نظر داشته باشند و نگاه شان را عوض کنند و در واقع چشم های خودشان را بشویند و واقعیت ها را ببینند.

,

راهکار حل مشکلات کشور اراده، شجاعت و همت است

, راهکار حل مشکلات کشور اراده، شجاعت و همت است, راهکار حل مشکلات کشور اراده، شجاعت و همت است,

وی با تأکید بر اینکه امروز راهکار حل مشکلات کشور اراده، شجاعت و همت است، گفت: اگر این سه شرط به خوبی در مدیریت ها تحقق پیدا کند قطعا آثار و برکات بسیاری خواهد داشت.

,

سلیمی ادامه داد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری به دولت تأکید داشتند بحث ورود دولت با همت برای رفع مشکلات مردم و انجام اقدامات به نفع مردم برای پایان خوب دولت بود که خاطره تلخ از دولت در ذهن ها باقی نماند و مجلس شورای اسلامی هم همین توصیه را به دولت دارد.

,

وی تأکید کرد: امروز دولت آقای روحانی باید تلاش بیشتر داشته باشد و عملیاتی وارد میدان شود و از ماشین های خود بیرون بیایند و به کف جامعه بروند و متأسفانه دولت آقای روحانی عادت دارد مردم را به صف بکشانند و از همان روزهای اول دولت مردم را به صف کالا کشاندند و امروز مردم متأسفانه به صف مرغ و گوجه می روند.

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید از صف بندی مردم به شدت پرهیز کند چراکه وقت مردم و خصوصا جوانان ارزشمند است و می توانند به جای صف ایستادن به بسیاری از کارهای ضروری بپردازند و موجب رشد کشور شوند و لذا دولت باید اقدامات جدی را در دستور کار خود بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه