اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران:

هفته بسیج، پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است

هفته بسیج، پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی در سال های دفاع مقدس گفت: هفته بسیج، پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حجت الاسلام والمسلمین محمد نجاری که در کارگاه آموزشی «طرح معرفت بسیجی» سخن می گفت، هفته بسیج را فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه دانست و افزود: نهاد مقدس بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شد و تاکنون در عرصه های مختلف توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است و همچنان به عنوان بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

وی بر فرهنگسازی و نهادینه شدن تفکر بسیجی تأکید کرد و ادامه داد: تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است و این تفکر، تفکری پویا و زنده است و به جامعه حیات و نشاط می بخشد و با این تفکر کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد.

بر اساس این گزارش پیش از آغاز کارگاه آموزشی حسن مسعودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری (ره) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی ابراز داشت: شجره طیبه بسیج با عنایت الهی، امروز به مجموعه ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه ها و دلاوری های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدائی، مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند.

وی تأکید کرد: امروز جامعه ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگر خواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری (ره) منابع طبیعی استان تهران در ادامه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این پایگاه را ارائه کرد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور بسیجیان و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید مطهری(ره) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه