اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز:

سرپرستان خانوار تا 11 آذر برای دریافت وام معیشتی مهلت دارند/ فوت هزار بیمار کرونایی طی دو ماه در البرز

سرپرستان خانوار تا 11 آذر برای دریافت وام معیشتی مهلت دارند/ فوت هزار بیمار کرونایی طی دو ماه در البرز
نورمحمد فردی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، 2 هزار و 200 نفر در البرز جان خود را از دست داده اند و متاسفانه از این آمار بیش از هزار فوتی به بازه زمانی مهر تا آذر باز می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، 2 هزار و 200 نفر در البرز جان خود را از دست داده اند، در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه از این آمار بیش از هزار فوتی به بازه زمانی مهر تا آذر باز می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی به همکاری قابل قبول اصناف و مردم در راستای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اغلب واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهار تا کنون محدودیت‌های اعمال شده را رعایت کرده‌اند و البته برخی  واحدها هم در این خصوص کوتاهی داشته‌اند که یا اخطار گرفته و یا پلمب شده اند.
,
 
,
وی با اعلام اینکه طی یک هفته گذشته آمار بیماران بستری شده در بیمارستان های البرز روند ثابتی داشته است، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در روزهای آینده موجب سیر نزولی ویروس کرونا در استان خواهد شد، همچنین دولت در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده واریز مرحله دوم وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار را در نظر دارد.
,
 
,
فردی با تاکید بر اینکه سرپرستان خانوار برای دریافت وام می توانند کد ملی خود را به شماره 6369 پیامک کنند، تصریح کرد: همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند می‌توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند، البته ثبت ‌نام برای این وام از دیروز آغاز شده و تا 11 آذر ماه ادامه دارد.
,
 
,
وی گفت: پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، اطلاعات خانوارها از تاریخ ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر ماه مورد پایش قرار گرفته و  در هفته سوم تا تاریخ ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah    پاسخ داده می ‌شود، همچنین کارمندان دولت، شرکت ‌های دولتی یا نهادها عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه‌ پرداز سازمان تأمین اجتماعی و صندوق ‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.
,
 
,
معاون سیاسی استاندار البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمد ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی بوده ‌اند کمک بلاعوض ماهانه مبلغ  یک میلیون ریال به ازاء هر یک از اعضای خانوار از آذرماه به مدت چهار ماه، دریافت می‌کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه