اخبار داغ

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

اجرای پروژه راه میامی ـ بجنورد نیازمند فراهم شدن مقدمات است

اجرای پروژه راه میامی ـ بجنورد نیازمند فراهم شدن مقدمات است
سردار سعید محمد با اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای تکمیل و اجرای پروژه راه بجنورد میامی گفت: آغاز این پروژه نیازمند فراهم شدن مقدمات از سوی وزارت راه و شهرسازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پیش از ظهر امروز با حضور در محل پروژه محور بجنورد-میامی-تهران در جمع مسئولان و اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم در خراسان شمالی راه ارتباطی این استان با سمنان و راه بجنورد به میامی است که سال هاست در دستور اجرا قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه تاکنون علی رغم پیگیری های صورت گرفته حجم کار انجام شده در این محور ناچیز بوده است، گفت:  براساس هماهنگی با استاندار خراسان شمالی و بررسی های به عمل آمده وزارت راه و شهرسازی، برنامه ریزی به این منوال است که مراحل قرارداری و قانونی کار طی شود تا در موعدی که مقرر شده است طی دو تا سه ماه آینده کارهای قرارداری به ثمر برسد.

,

سردار محمد خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا اعلام آمادگی دارد که در یک اقدام جهادی آرزوی دیرین مردم خراسان شمالی را در کوتاه ترین زمان انجام دهد، که در صورت رفع مسائل قراردادی این کار با جدیت توسط قرارگاه ادامه پیدا می کند و به فاز اجرا می رسد.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید توسط متولی راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی کار قرارداد امضا و مراحل قانونی طی شود تا قرارگاه بتواند در کمترین زمان ممکن پروژه را اجرایی کند.

,

سردار محمد با اشاره به اینکه قرارگاه خواستار این است که در استان های کمتر برخوردار و مرزی بیشتر ورود داشته باشد، گفت: تاکنون در استان خراسان 10 پروژه به همت قرارگاه خاتم اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: حضور قرارگاه خاتم در استان ها براساس ردیف های پروژه هایی است که دولت تعیین می‌کند.

,
,
,

وی یادآور شد: چنانچه وزارت راه و شهرسازی این پروژه را تعیین تکلیف کند، قرارگاه تعهد می دهد که تامین اعتبار هم به همت خاتم انجام شود منوط به اینکه قرارداد به ثمر برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه