اخبار داغ

تولید صابون اورگانیک توسط کارآفرین بسیجی/ کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس مشتری دائم این محصولات هستند

تولید صابون اورگانیک توسط کارآفرین بسیجی/ کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس مشتری دائم این محصولات هستند
کارافرین جوان بسیجی بیله سواری با تولید صابون های اورگانیک مناسب پوست های حساس و بدنسازان، مشتری های دائم خود را از کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل بشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  سبلان ما ، اظهار داشت:  در سال 91 با تولید روغن  گیاهان دارویی اولین کارگاه ما شروع به فعالیت کرد بعد این کارگاه را به تولید روغن های گیاهی روی آوردیم  و بعد از سال در چند مرحله فرآوری به محصولات دیگر همچون صابون اورگانیک تولید کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: با حمایت بسیج سازندگی که با اعطای حمایت های مالی و مجوزهای همراه شد  کارگاه دوم صابون سازی را نیز در چهار نوع محصول راه اندازی  و به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی نیز صادرات ما استار خورد.

,

, ,

 کارآفرین و تولیده کننده محصولات اورگانیک با اشاره به اینکه این صابون مناسب حساسیت های پوستی و بدنسازان است گفت: صابون های زیتون، زعفران ،زردچوبه و… که در حال تولید داریم تفاوت عمده ای با موارد شیمایی دارند و  داشتن 30 درصد روغن گیاهی حبش شده و برحسب نوع محصول و بیماری خاص که استفاده می کنند می تواند در برخی حساسیت های پوستی جلوگیری کند.

,

وی با اشاره به اینکه در آمد این محصولات مطلوب است، تصریح کرد: در وهله اولیه شروع تولید محصول، نباید به فکر درآمد کلان باشیم و می توان با کمی صبر در امورات به موفقیت های روز افزون دست یافت.

,

بشیری تاکید کرد : در روزهای اول تنها 80 عدد صابون تولیدی داشتیم ، که به یک تن در ماه رسید و هم اکنون با راه اندازی دومین کارگاه 3.5 تن محصول تولید می کنیم.

,

وی افزود: فعلا سه نفر مستقیم و 15 نفر به صورت غیر مستقیم بواسطه ایجاد این کارگاه مشغول به کار هستند و در صدد این هستیم در صورت حمایت مسئولان افزایش تولید و اشتغال آفرینی داشته باشیم.

,

این کار آفرین بیله سواری اظهار داشت:  گرچه تولید و اشتغال آفرینی در برهه کنونی امری سخت و درد سرهای  زیادی به دنبال دارد اما تولید محصولات مورد نیاز جامعه بازار گرم خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه