اخبار داغ

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر:

وضعیت فعلی، محصول ناکارآمدی دولت است

وضعیت فعلی، محصول ناکارآمدی دولت است
بیگی ناکارآمدی و پای کار نبودن دولت را مقصر وضع موجود دانست و گفت: دولت به دنبال ایجاد دوقطبی مذاکره و عدم مذاکره است در حالیکه اگر دوقطبی هم باشد دوقطبی وضع موجود یا تغییر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج در خصوص وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی در کشور اظهار داشت: دولت آقای روحانی تمام هست و نیست خود را برای برجام گذاشت و ما پیامد برجام را امروز می‌بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به تلاش روحانی برای گره زدن مشکلات به تحریم و مذاکره گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود دولت روحانی در خاتمه نه تنها چیزی به دست نیاورده بلکه به خودش و اصلاح طلبان هم خسارت اساسی وارد کرده است به گونه‌ای که اصلاح طلبان حالا هم نمی‌توانند حسابشان را روحانی جدا کنند.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه دولت و اصلاح طلبان به دنبال دوقطبی مذاکره-عدم مذاکره هستند، عنوان کرد: دولت و اصلاح طلبان در تلاشند تا شاید حتی بتواندد برجام را ۲۰ درصد موثر نشان دهند تا در انتخابات آتی از آن سود بگیرند و به همین دلیل به دنبال دوقطبی مذاکره-عدم مذاکره هستند تا با این هیاهو از سوی مردم اقبالی پیدا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر دوقطبی هم باشد دوقطبی شرایط موجود-تغییر است، ابراز داشت: به آقای روحاانی مجوز مذاکره داده شد و وضعیت ما این است پس مساله مذاکره یا عدم مذاکره نیست. آقای روحانی و دولتش مسبب چهار مشکل عمده فقر، فساد، تبعیض و کسری بودجه هستند و حالا برای ما درباره مدیریت حرف می‌زنند.

,

بیگی با بیان اینکه دولت روحانی به دنبال شعله ور کردن نابسامانی است، اظهار کرد: این سیاست در ادامه همان سیاستی است که در آستانه انتخابات مجلس در پیش گرفته شد و گرانی ناگهانی بنزین و تبعات آن مردم را از پای صندوق رای دور کرد و حالا دولت به دنبال همین سناریو در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است تا مردم به تغییر شرایط امید نداشته باشند.

,

وی روحانی و ظریف را نماد و مسئول وضع موجود دانست و یادآور شد: نقطه مقابل وضع موجود تغییر است در حالیکه دولت روحانی در حال القای دوقطبی مذاکره و عدم مذاکره در جامعه است.

,

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه وضعیت موجود به دلیل عدم مدیریت و پای کار بودن دولت است، گفت: دولت اگر متمرکز و به فکر ساماندهی بود به دنبال این نبود که بدهی را افزایش دهد و به سیاست خارجی توجه می‌کرد تا همسایه‌ها را به آغوش اسرائیل نفرستد. دولت اگر کارآمد بود تمام توان خود را برای صیانت از قانون و حقوق مردم می‌کرد نه اینکه تمام ذهنش معطوف به دولت آینده باشد تا دولتی انتخاب شود که همفکر اوست.

,

وی با بیان اینکه هیچکس به دنبال گریز از مذاکره نیست، یادآور شد: ما پای مذاکره رفتیم و به تعهداتمان عمل کردیم اما کسانیکه مذاکره کردند امتیازهای لازم را دادند و امتیازی هم که گرفتند ضمانت اجرا نداشت.

,

بیگی در پایان با اشاره به اینکه جمعی در تلاشند که کشور را وارد میدان خسارت باری کنند، خاطرنشان کرد: اینها همه چیز را در تسلیم و قبول شرایط آمریکا می‌دانند تا کشور را به میز مذاکره بکشانند و طرف مقابل همه چیز را تحمیل کند در حالیکه صلاحیت چنین تصمیم هایی ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه