اخبار داغ

با همت کارآفرین بسیجی در حوزه مهندسی پزشکی محقق شد؛

تولید 5 محصول ارتوپدی در مشهد

تولید 5 محصول ارتوپدی در مشهد
کرمانی گفت: اکنون موفق به تولید 5 محصول در زمینه تجهیزات ارتوپدی شده‌ایم که در بهترین وضعیت برای صادرات و عرضه در بازار جهانی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کرمانی، کارآفرین مشهدی در حوزه مهندسی پزشکی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: حوزه کاری گروه ما درزمینه تجهیزات ارتوپدی و توان‌بخشی بوده و نزدیک به 5 سال است در رابطه با این حوزه به طرح‌ها و ایده‌های مختلفی دست‌یافته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: همواره بیشترین آمار مرگ‌ومیر براثر شکستگی استخوان لگن بوده و اکنون گروه پژوهشی ما نزدیک به یک سال است که موفق به تولید تجهیزات ارتوپدی باهدف کاهش آمار فوتی‌ها براثر شکستی استخوان‌های حساس بدن شده است.

,

کرمانی ادامه داد: اکنون موفق به تولید 5 محصول بدون نمونه‌های مشابه شده درزمینه تجهیزات توان‌بخشی شده‌ایم که در بهترین وضعیت برای صادرات و عرضه در بازار جهانی قرار دارند.

,

این کارآفرین در ادامه بابیان این‌که با فعالیت نخبگان رشته مهندسی پزشکی در کشور قدم بر عرصه‌ای جدید در علم تجهیزات ارتوپدی گذاشته‌ایم خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال است که 15 نفر در کارگاهی با حداقل متراژ لازم برای احداث تولیدی مشغول به فعالیت هستند و برای 50 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

,

وی افزود: خیلی از نخبگان و گروه‌های فعال در حوزه کارآفرینی و احداث شرکت دانش‌بنیان دغدغه مکانی دارند و بیشتر اوقات گروه‌های نخبه تمام‌وقت خود را برای ساخت‌وساز می‌گذارد و از مطالعه و پژوهش دست می‌کشند.

,

کرمانی ادامه داد: به لطف خدا با مساعده سازمان بسیج مهندسی صنعت اکنون درصدد احداث فضا برای تولید انبوه و توسعه طرح هستیم.

,

وی دریافت استاندارد‌های بین‌المللی و مجوز‌های خارجی را مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان دانست و گفت: برای ورود به بازار رقابت جهانی بایستی حمایتی بیشتری از تولیدکنندگان نوپا صورت گیرد، اکنون درصدد صادرات محصولاتمان به ترکیه، سوریه هستیم قرارداد‌هایی در سطح اولیه منعقدشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه