اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی:

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و پیشرفت نظام شده است

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و پیشرفت نظام شده است
حجت‌الاسلام قاسمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چگنی گفت: روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و پیشرفت نظام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، حجت‌الاسلام ایوب قاسمی عصر امروز ضمن تبریک هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج در مواقع مختلف خطر، خود را سپر بلای انقلاب دانسته و درصحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی حضور اثرگذار داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ایجاد بسیج مردمی از صدر اسلام سابقه داشته و نبی مکرم اسلام(ص) با توکل به خداوند و بسیج کردن مردم حکومت اسلامی را شکل داد و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد بسیج مستضعفین همان فرهنگ صدر اسلام را احیا کردند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: بسیج صرفاٌ یک ارگان نظامی نیست چراکه یک تفکر الهی در همه عرصه‌ها است و با همین نگاه، روزگاری در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرد و ما طی ۴۰ سال گذشته هر جا تفکر بسیجی را حاکم کردیم پیش رفتیم و اقتدار خلق کردیم.

,

وی تصریح کرد: بسیج و سپاه با حضورشان در تمام عرصه‌های انقلاب علت محدثه بودند که فرامین امام و رهبری را با حضورشان در برنامه‌ها و مناسبات مختلف عملی نمودند.

,

قاسمی بسیج را بازوی پرتوان این انقلاب و نظام معرفی کرد و بیان کرد: بسیجی‌ها غیرت دینی و انقلابی را از دست ندهند که اگر کوچک‌ترین غفلتی داشته باشیم دشمنان انقلاب اسلامی به‌نظام و رهبری ما ضربه می‌زنند پس باید بصیرت و دشمن‌شناسی خود را بالا ببریم و توطئه‌های دشمن را به‌خوبی بشناسیم تا فتنه دشمن و منافقین داخلی را خنثی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه