اخبار داغ

فرماندار پاوه مطرح کرد:

فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش مهمی دارند

فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش مهمی دارند
پرویز ایده پور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به منظور هماهنگی در تخصیص اعتبارات و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها بایستی تعامل بیشتری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هزارماسوله  پرویز ایده پور امروز پنجشنبه در جلسه  ویدئو کنفرانس شورای معاونین، مدیران و فرمانداران استان در سخنانی اظهار داشت: انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی در تخصیصها و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها تعامل بیشتری داشته و کانالی را برای فرمانداران ایجاد نمایند که به صورت یومیه بتوان با مدیران آن سازمان ارتباط داشت.

فرماندار پاوه افزود: فرمانداری پاوه در حالی که می بایست در تعطیلی های کرونایی با پنجاه درصد از کارکنان فعالیت نماید اما به دلیل کمبود نیرو همه ی این کارکنان در این تعطیلی ها حضور داشته اند.

وی گفت: از مجموع 17 نفر کارکنان فرمانداری پاوه بیش از 7 نفر از آنها مبتلا به کرونا شده اند.

وی ادامه داد: فرمانداری های مناطق مرزی استان کرمانشاه در دوران تحریم ها نقش اقتصادی مهم و کلیدی ایفا نموده اند که این امر بر امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منطقه، استان و کشور تاثیر بسزایی داشته است که این امور باید مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار پاوه اضافه کرد: فرمانداری های مناطق مرزی مشکلات خاص خود را دارا هستند در امور مربوط به کوله بری و سایر مسایل مربوط به مبادلات مختلف مرزی فرمانداری پاوه در ماه دهها جلسه تشکیل می دهند.

ایده پور افزود: بیش از 12 آیتم مخصوص فرمانداریهای مناطق مرزی وجود دارند که خاص این فرمانداریها هستند و شاید بیشتر نیرو صرف این 12 آیتم شود که این امر باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان گفت: فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش بسیار مهمی دارند که این نقش باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه