اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد خبر داد؛

اهدای 4 هزار واحد خون و پلاسما به نیت شهدا

اهدای 4 هزار واحد خون و پلاسما به نیت شهدا
رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد از اجرای طرح رسم ایثار و اهدای 4 هزار واحد خون به نیت کنگره 4 هزار شهید استان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپیده رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: با توجه به محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته بسیج سه محور معیشت، معنویت و سلامت را سر لوحه کار خود قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

 مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد افزود: در حوزه کرونا در بحث سلامت با توجه به این که ذخایر بانک خون کاهش پیدا کرده طرحی به اسم رسم ایثار"نظر خون" در استان یزد اتفاق افتاده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح رسم ایثار و اهدای 4000 هزار واحد خون و پلاسما به نیت کنگره 4 هزار شهید استان یزد از اول آذر ماه همزمان با هفته بسیج شروع وتا تکمیل این 4 هزار واحد خون تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

,

رضایی عنوان کرد: این 4000 واحد خون در شهرستان های یزد، میبد و اردکان به دلیل داشتن پایگاه انتقال خون و شهرستان های تفت، مهریز و اشکذر به دلیل نزدیک بودن به آن ها تخصیص داده شد و از شهرستان هایی که دسترسی به پایگاه انتقال خون نداشتند صرف نظر کرده ایم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد در پایان گفت: 4هزار لوح تقدیر به نام شهدا تهیه کرده ایم وهرکسی که اعم از برادر و خواهر خون بدهد یکی از این لوح ها به نیت یکی از شهدای استان یزد تقدیم وی خواهد شد.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه