اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار خبر داد؛

ساخت و مرمت 180 واحد مسکونی محرومان

ساخت و مرمت 180 واحد مسکونی محرومان
موحدنیا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 180 واحد مسکونی نیازمندان شهرستان سبزوار توسط جهادگران بسیجی مرمت و ساخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ هادی موحد نیا فرمانده ناحیه بسیج سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه بسیج وصل به دریای بیکران مردم است اظهارداشت: بسیجیان سبزواری تا پایان و اعلام شکست کرونا پای کار هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

موحد نیا همچنین با بیان اینکه بیش از 12هزار نفر روز  از ابتدای سال 99انجام عملیات های جهادی در مناطق محروم توسط بسیجیان تاکید کرد: 100 واحد مسکونی در بخش روداب بازسازی شده و همچنین بیش از 68 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد سبزوار مرمت شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه ساخت مسجد حسینیه و مرمت این اماکن نیز بخش دیگری از فعالیت گروههای جهادی است ادامه داد: چهار هزار نفر روز جهادگر در حوزه ساخت مساجئ جسینیه و مدارس روستایی از ابتدای سال 99 تا کنون حضور داشته اند.

,

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه تا کنون بسیجیان سبزواری هرروز برای جمع اوری کمک و رساندن آن به دست نیازمندان فعالیت می کنند افزود: تمام این کمک ها توسط خیرین انجام می شود و پس از ساماندهی و شناسایی افراد نیازمند به صورت هدفمند در بین افراد توزیع می شود.

,

وی با اشاره به اجرا شدن طرح مسجد سنگر سلامت و تمرکز بسیجیان در این طرح افزود: خوشبختانه بسیج با تفاهم نامه ای که در این طرح انجام شد امکانات موجود در بسیج و همچنین کمک های خیرین به دست بیماران کرونایی می رسد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه