اخبار داغ

منتشلو تحلیلگر مسایل سیاسی عنوان کرد:

ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیم زورگویی ابرقدرتها نخواهد کرد

ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران  را تسلیم زورگویی ابرقدرتها نخواهد کرد
جعفر منتشلو کارشناس ارشد مسایل سیاسی با اشاره به اقدامات کورکورانه تروریستها در به شهادت رساندن دانشمندان بزرگ کشور درطول سالهای بعدانقلاب و همچنین اقدام اخیرناجوانمردانه گروههای تروریستی در ترور شهید فخری زاده گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیم زورگویی ابرقدرتها نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر منتشلو کارشناس ارشد مسایل سیاسی درگفتگو کُردتودی، با اشاره به اقدامات کورکورانه تروریستها در به شهادت رساندن دانشمندان بزرگ کشور درطول سالهای بعدانقلاب و همچنین اقدام اخیرناجوانمردانه گروههای تروریستی در ترور شهیدفخری زاده افزود: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران را  تسلیم زورگویی ابرقدرتها نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی در ادامه گفت: هرگز دانشمندان و نخبگان ما با این ترورها از پیمودن راه دانشمندان علم و فناوری کشور دست نخواهند کشید و انگیزه خود را ازدست نخواهند داد بلکه در جهت رشد و تعالی ملت ایران راسخ تر و استوارتر خواهند شد.

,

منتشلو اضافه کرد: مردم شریف ایران اسلامی حضوری هوشمندانه در صحنه دارند و در طول بیش از چهار دهه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند هر وقت لازم بوده در صحنه با اقتدار تمام حضور یافته و سیلی محکمی به دشمنان زده اند.

,

این کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد: ترور دانشمندان هسته ای پروژه های دشمن برای ترساندن مردم است و می خواهند با این کار ملت شریف ایران را از رشد و تعالی باز بدارند و در این خصوص وظیفه مردم و مسوولین برای مقابله با این ترفندهای دشمن بسیار سنگین است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ترور دانشمندان هسته‌ای، خسارت‌هایی به نظام و مردم وآرد می کند، اما دستاوردهای هسته‌ای ایران در ادامه راه، خط بطلانی بر نقشه ترور دانشمندان هسته‌ای کشورخواهد کشید و جمهوری اسلامی، سیلی محکمی به این جنایتکاران خواهد زد همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن در روتمام شده ویکی بزنند ده تا می خورند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه