اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران/حقمان را با مقاومت و انقلابی گری خواهیم گرفت

هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران/حقمان را با مقاومت و انقلابی گری خواهیم گرفت
حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران، گفت: ترور شهید «فخری زاده» نشانه ضعف و استیصال دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: شهادت محسن فخری زاده دانشمند، متعهد و انقلابی کشورمان را محکوم می‌کنیم، دشمنان اسلام و ایران انقلابی بدانند که با این شهادت‌ها عزم ما جزم‌تر، اراده ما قوی‌تر و راه این دانشمندان بزرگ، بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران، افزود: این اقدام کینه، ضعف و ناتوانی دشمن را اثبات کرد و نشان داد دشمنان اسلام قدرت رویارویی با ایران در عرصه‌های مختلف را ندارند.

,

امام‌جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از جریانى که علی‌رغم این جنایت‌ها همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، عنوان کرد: خط سازش و منفعل بدانند که ملت ایران هرگز از اهداف امام (ره)، شهیدان عزیز و راه نورانی رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

,

وی تصریح کرد: استکبار هرگز نسبت به کینه دیرینه‌اش، کوتاه نخواهد آمد و متأسفانه این خیال خام است که بعضی تصور می‌کنند که استکبار حق ملت ایران را به رسمیت بشناسد ما حقمان را با مقاومت، سازش‌ناپذیری و انقلابی گری خواهیم گرفت.

,

طهماسبی گفت: ملت بزرگ ایران منسجم‌تر، مقاوم‌تر و با مدیریت جهادی و انقلابی، در این مسیری که امام (ره) برای ما گشوده و هم‌اکنون مقام معظم رهبری هدایت این مسیر الهی و مردمی را بر عهده دارد، با بصیرت و مقاومت، این دیو هفت‌سر را با زانو درخواهیم آورد و ان‌شاءالله صبح پیروزی نهایی در سایه عزت، بسیار نزدیک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه