اخبار داغ

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر البرز:

دشمن از پیشرفت هسته ای ایران هراس دارد/ داغ تکاپو برای مذاکره، تا ابد بر پیشانی غربگرایان می ماند

دشمن از پیشرفت هسته ای ایران هراس دارد/ داغ تکاپو برای مذاکره، تا ابد بر پیشانی غربگرایان می ماند
محمد علی فتحی گفت: دم زدن از مذاکره با کسانی که ترور دانشمندان کشورمان را افتخار برای خود می دانند، ننگ و عاری است که تا ابد بر پیشانی کدخدا بین‌ها خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خط سرخ شهادت امتداد حرکت های الهی مردانی است که خالصانه تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و  در راه خدا و دین او تقدیم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حجت الاسلام محمد علی فتحی ادامه داد: شهادت دانشمند هسته ای کشور مان محسن فخری زاده، پلیدی و خواری دشمنان اسلام و انقلاب و نیز حامیان و دلدادگان استکبارجهانی را نشان داد.

,

وی افزود:دم زدن از مذاکره با کسانی که ترور دانشمندان کشورمان را افتخار برای خود می دانند، ننگ و عاری است که تا ابد بر پیشانی دم کدخدابین ها خواهد گذاشت.

,

این کارشناس تصریح کرد: شایسته است سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور نسبت به تقویت و تسدید فعالیت های خود اقدام نماید و نیز سیستم قضایی کشور به همه کسانی که به نحوی زمینه ساز این ترور بزدلانه بوده اند برخورد جدی نماید.

,

حجت الاسلام فتحی گفت:در راس دشمنان نظام اسلامی آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگی است که در عین ارتکاب انواعی از جنایت‌ها علیه ملت ایران در ظاهر سعی در ارائه‌ی چهره‌ای عاری از دشمنی از خود دارد و متاسفانه برخی از افراد ساده‌لوح غرب گرای داخلی نیز باور می‌کنند که دشمن از دشمنی دست برداشته است.

,

وی افزود: این ترور کورکورانه نشان داد دشمن حتی از مقابله علمی با ایران هراس دارد و درصدد است با حذف دانشمندان این علم را در کشور بخشکاند در صورتی که باشهید هر دانشمند هسته ای هزاران سربازر دانشمند خلق می شود تا بتواند راه شهدای هسته ای را ادامه دهند.

,

این کارشناس تصریح کرد: ایران در انتقام از شهادت سردار سلیمانی سیلی محکمی به آمریکا زد و به دنیا نشان دادیم که آمریکا نابودشدنی است، اما استکبار باز خیانت کرد ولی ما با پرورش فخری زاده ها و گسترش جریان هسته ای انتقامی سخت از این غده سرطانی خواهیم گرفت.

,

حجت الاسلام فتحی در خاتمه خاطر نشان کرد: دشمن از پیشرفتهای علمی به ویژه در زمینه هسته ای  ایران هراس دارد اما ملت ایران بدون توجه به تهدیدهای دشمنان به راه خود ادامه می دهد و شهادت هر شهید هسته ای عزم ما را برای مجهز شدن و تجهیز کردن به علم هسته ای استوارتر و محکم تر می کند.

,
 
 
انتهای پیام/ 
,
 
 
انتهای پیام/ 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه