اخبار داغ

جعفر قنادباشی:

ترور دانشمندان ایرانی بیانگر ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی است/ شکست ائتلاف غربی، عربی

ترور دانشمندان ایرانی بیانگر ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی است/ شکست ائتلاف غربی، عربی
کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل با بیان اینکه وجود شخصیت های علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی، صهیونیست‌ها را آزار می‌دهد، گفت: ترور دانشمندان ایرانی بیانگر عجز و ناتوانی دشمنان است و نشان داده که ائتلاف غربی عربی با شکست مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی، کارشناس ارشد مسایل بین المللی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: جنایتکارانی که شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای کشور را به شهادت رساندند یقین دارند که جمهوری اسلامی ایران بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب هیچگاه به دنبال تولید بمب اتم و سلاح های کشتار جمعی نیستند، لذا با علم به این موضوع همچنان به دنبال حذف دانشمندان کشورمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی علت اصلی پروژه ترور دانشمندان را پیشرفت قابل توجه ایران در حوزه صنعتی و موشکی عنوان و تصریح کرد: ترور دانشنمندان هسته ای و موشکی کشور در حالی توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود که ایران در حال ورود به کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان است و این مهم صهیونیست ها و جبهه استکبار را آزار می دهد.

,

وی با بیان اینکه وجود شخصیت های علمی و هسته ای جمهوری اسلامی، صهیونیست ها را آزار می دهد، افزود: ترور دانشمندان ایرانی بیانگر عجز و ناتوانی دشمنان است و نشان داده که ائتلاف غربی عربی با شکست مواجه شده است.

,

قنادباشی بیان داشت: ایران در حوزه های هوافضا، نانو، هسته ای و موشکی پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته، لذا جبهه استکبار با ترور شخصیت ها و دانشمندان ایرانی قصد دارد در برابر این نوع پیشرفت ها مقابله کند.

,

کارشناس مسایل بین الملل خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و ایران نتوانسته اند در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و اقتصادی به اهداف نامشروع خود برسند، دست به جنایت ترور می زنند، اما این اقدامات جنایتکارانه در عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی هیچ خللی وارد نخواهد کرد.

,

قنادباشی تصریح کرد: تجربه نشان داده که با ریختن خون هر شهیدی به خصوص شهدای هسته ای دانشنمدان بزرگ دیگری در این حوزه پرورش می یابند و عزم و اراده جوانان ایرانی را برای ورود به این حوزه ها بیشتر می کند.

,

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: یقینا این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب پاسخ دندان شکنی از سوی انقلاب اسلامی به مرتکبین آن داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه