اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بیجار:

استکبار با ترور دانشمندان ما سعی در عملیاتی کردن مقاصد شوم خود دارد

استکبار با ترور دانشمندان ما سعی در عملیاتی کردن مقاصد شوم خود دارد
ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: استکبار جهانی با ترور و حذف دانشمندان هسته ای ما سعی در عملیاتی کردن مقاصد شوم و ننگین خود در منطقه را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا لقمان محمدیان در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده  دانشمند هسته ای انقلاب اسلامی اظهار داشت : یک بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی به ترور دانشمندان ما آغشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,
وی افزود: خبر ترور شخصیت دانشمند ، خادم صدیق و مدافع حریم امنیت و پژوهشگر واکسن کرونا در مرحله انسانی ، از دانشمندان توانمند هسته ای و ولایتمدار شهید فخری زاده ،توسط قتال تبهکار و تروریست های تعلیم یافته ایادی استکبار و خون آشام و رذیل در جبران ننگ های منطقه ای 
,
و جهانی است.
,
 
,
 امام جمعه اهل سنت بیجار گفت : دشمنان پلید انقلاب در جبران ننگ های منطقه ای و جهانی و سیلی های پی دی پی توسط محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی این حرکت های سفاک و پست و خون آشامی خود را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
وی تصریح کرد: شهادت دانشمند هسته ای کشورمان اوج سوگ و ماتم موحدان عالم و دوست داران صلح و دانش و اقتدار و عزت و حقیقت پژوه منطقه را موجب شد.
,
 
,
ماموستا محمدیان عنوان کرد: سال هاست که این دست های پلید و رذل دشمنان اسلام ، در لباس منادیان  حقوق بشر ، خبیثانه با قتل و غارت و لاشی گری، خنجر در هیمنه عظیم جامعه مسلمانان نهاده اند و با حذف و ترور اندیشمندان و وارستگان جامعه، سعی بر مسند نشاندن غایت و مقاصدِ شوم و از نطفه ننگینِ خود در منطقه و بلاد اسلامی می باشند. 
,
 
,
امام جمعه اهل سنت بیجار ادامه داد:ما همچنان که خون پاکِ هزاران شهید والامقام و منیع پایه، سندی بر عزت و مجد و کساء همسنگرانِ کشتیِ آرمانی و حقیقت جویی می باشد، هیچ گاه اندیشمندان و پیشروان و طلایه داران این مکتب، تن به ذلت نداده و هم آوای این مهانت و نکبت نخواهند گشت و بلکه ظفیرانه و دلیرمردانه تر از گذشته، ناصر و فاتح میدان صِدق و واقعیت امر خواهند بود.
,
 
,
وی ضمن محکومیت این حرکت نابخردانه و سفیهانه عده ای مزدور که دانشمندان ما را ترور و به درجه رفیع شهادت می رسانند ، بیان داشت:  فقدان این دانشمند ضایعه ای بزرگ برای کشور و مردم عزیز ایران اسلامی و بلکه برای کل منطقه جغرافیای اسلامی است ، اما دشمنان ما بدانند این ترورها بی جواب نخواهد ماند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت بیجار ضمن تسلیت این ضایعه عظیم به خدمت مقام معظم رهبری و خانواده و دوستان و همسنگران دانشمند این شهید تاکید کرد : عهد می بندیم هنوز سیلی های پی در پی شهادت سردار دلها باقی و با سیلی های محکم تر در بعد شهادت فخری زاده استکبار را به زانو درخواهیم آورد.
,
 
,
وی اضافه کرد : به داخلی هایی که چشم به استکبار دوخته اند و دست به سوی کفار دراز می کنند نیز هشدار می دهیم هشیار باشید و برگردید و دشمنی و رذالت آمریکا و اسرائیل باید برایتان آشکار تر گردد، ما ملت مکتب سردار سلیمانی هستیم که با این حرکات ددمنشانه و پلید استکبار قوی تر خواهیم شد و در سایه رهبری فرزانه محکم تر و توانمند تر به جلو حرکت خواهیم کرد
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه