اخبار داغ

امام‌جمعه نیشابور:

ترور دانشمندان هسته‌ای به دلیل ترس دشمن از پیشرفت‌های ما است

ترور دانشمندان هسته‌ای به دلیل ترس دشمن از پیشرفت‌های ما است
یعقوبی گفت: امروز دشمنان ما وقتی موفقیت‌ها را در ایران می‌بینند، دست‌پاچه می‌شوند و برای اینکه این شیرینی‌ها و موفقیت‌ها را در کام ملت تلخ کنند دست به این ترورها می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با شهادت شهید فخری زاده گفت: این شهادت را به خانواده گرامی، مردم ایران اسلامی و رهبر انقلاب تسلیت می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز دشمنان ما وقتی موفقیت‌ها را در ایران می‌بینند، دست‌پاچه می‌شوند و برای اینکه این شیرینی‌ها و موفقیت‌ها را در کام ملت تلخ کنند دست به این ترورها می‌زنند.

,

امام‌جمعه نیشابور تصریح کرد: در طول 40 سال انقلاب از این حوادث پیش‌آمده و بارها دیده‌ایم. وقتی این شهید گرامی در مسئله بهداشت و کمک به درمان و شناسایی ویروس کرونا موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آورد، وقتی مسئولین ما در کنار نیروهای نظامی در عرصه درمان موفقیت‌های مهمی به دست می‌آورند و می‌توانیم کرونا را بهتر از آمریکا مدیریت کنیم، همه این‌ها باعث می‌شود که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دست‌پاچه شوند.

,

یعقوبی تأکید کرد: فکر می‌کنم دست اسرائیل در این امر دخیل است چون نخست‌وزیر تروریست و منحوس رژیم اسرائیل چندی قبل نام این شهید را برده بود و گفته بود که این نام را بشناسید و معنی‌اش این است که ما به دنبال این فرد هستیم.

,

وی گفت: از وقتی که ترامپ رأی نیاورده است، اسرائیل نگران است که نکند رئیس‌جمهور جدید آمریکا با ایران کنار بیاید و خصومت و دشمنی با ایران کمتر از ترامپ شود، تحریم‌ها را کم کند، اسرائیل برای اینکه شرایطی فراهم کند که آمریکا در همان محور گمراهی، دشمنی و کینه‌ورزی آشکار و محکم بچرخد دست به این کار زده تا ایران را منفعل کند و اجازه تصمیم‌گیری درست و حکیمانه ندهد.

,

امام‌جمعه نیشابور اظهار داشت: از مردم و مسئولین می‌خواهم امروز که دست دشمن رو شده است دشمن را خوب بشناسند. تنها راه مقابله با دشمن این است که خودمان را تقویت کنیم، اقتدارمان و امنیت را در مباحث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بالا ببریم.

,

یعقوبی خاطر نشان کرد: دشمن از این کارها سودی نخواهد برد، امام روز اول شروع ترورها گفت که بکشید ما را، ما زنده‌تر می‌شویم. ما با ترور بزرگ‌شده‌ایم و دشمن خود را شناختیم و توانایی‌های کشور را درک کردیم و فهمیدیم جاها باید کار کنیم و حساسیت‌های دشمن را شناخته‌ایم.

,

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این ترور هم به‌مانند گذشته باعث بیداری ملت و رسوایی دشمن شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه