اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور:

انتقام سختی از عوامل ترور دانشمند ایرانی می گیریم/ ترور، عزم ما را جزم تر می‌کند

انتقام سختی از عوامل ترور دانشمند ایرانی می گیریم/ ترور، عزم ما را جزم تر می‌کند
امیر سرتیپ آذریان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که انتقام سختی از عوامل ترور دانشمند هسته ای و موشکی خواهیم گرفت و این ترورهای کور عزم ما را برای پیشرفت در عرصه های مختلف جزم تر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور در واکنش به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و موشکی ایران که صبح امروز در میدان خلیج فارس آبسرد به دست دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ در گفتگو با گلستان ما، ضمن تسلیت شهادت این دانشمند بزرگ به ملت و رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: دشمنان این انقلاب و نظام از ابتدای پیروزی انقلاب بارها و بارها اقدام به ترور دانشمندان این مرز و بوم کرده اند؛ غافل از اینکه چنین اقدامات کوری نه تنها خللی در عزم ما نخواهد داشت؛ بلکه عزم ما در پیشبرد اهداف ترقی بخش در حوزه های مختلف جزم تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه ترور کور یک دانشمند نشانه ضعف و استیصال دشمنان است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را ندارد؛ افزود: آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها  از توان هسته ای و موشکی ایران هراس دارد.

,

آذریان تاکید کرد: ترورهای مذبوحانه دانشمندان هسته ای ایران نه تنها عامل بازدارنده ای برای مشتاقان این صنعت نبوده، بلکه طی سال های اخیر شاهد افزایش تعداد متقاضیان این رشته در دانشگاه های ایران بودیم.

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور تاکید کرد: همانطور که در حوادث مختلف و توطئه های دشمنان ثابت کردیم؛ از عوامل ترور این دانشمند انتقام سختی خواهیم گرفت.

,

وی تصریح کرد: این اقدامات دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام نشان از دشمنی بی‌پایان آنها است؛ پس اعتماد و دل بستن به آن اشتباه است که در صورت محقق شدن، خسارت جبران ناپذیری دربرخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه