اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مجلس موضع سختی در رابطه با ترور شهید فخری زاده خواهد داشت/ کسانی که در دوران مذاکرات اطلاعات دانشمندانمان را در اختیار جاسوسان قرار دادند باید پاسخگو باشند

مجلس موضع سختی در رابطه با ترور شهید فخری زاده خواهد داشت/ کسانی که در دوران مذاکرات اطلاعات دانشمندانمان را در اختیار جاسوسان قرار دادند باید پاسخگو باشند
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کسانی که باعث شهادت دانشمند هسته ای موشکی بوند باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و مجلس هم قطعاً موضع سختی را در این رابطه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای اظهار کرد: قطعاً چند گروه در این جنایت باید مجازات شوند؛ امریکایی ها و رژیم صهیونیستی در این جنابت دست داشتند حتماً باید از آن ها انتقام سختی گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دسته دوم کسانی هستند که در دوران مذاکرات هسته‌ای اطلاعات دانشمندان را در اختیار جاسوسانی که با پوشش بازرسان آژانس به کشورمان ما می‌آمدند، دادند؛ در طول مذاکرات هسته ای هم افراد جاسوسی در تیم مذاکره کننده کشورمان وجود داشت اما هرگز آقای روحانی آقای ظریف به عنوان مسئول مذاکرات نخواستند با این جاسوسان برخورد کنند.
,
 
,
وی افزود: این ها همه باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و مجلس هم قطعاً موضع سختی را در این رابطه خواهد داشت و این ها باید به مردم معرفی شوند و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و مجازات شوند.
,
 
,
حاجی دلیگانی بیان کرد: کلیات قانونی که در ۱۳ آبان در مجلس شورای اسلامی رای آورد برای عملیاتی شدن آن چه که در طول مذاکرات هسته ای معلق مانده بود از جمله غنی‌سازی تا ۲۰ درصد، میزان اورانیوم مورد نیاز، آب سنگین اراک و قانون و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
,
 
,
وی در خصوص مباحث مذاکره با آمریکایی ها خاطر نشان کرد: این جنایت آمریکایی‌ها نشان داد که تفاوتی بین دولت و رئیس جمهور نیست و سیاست‌های آن ها سلطه گری و تسلط بر کشورهای دیگر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه