اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

بدخواهان ایران ذهن‌شان جز ترور کور زاییده دیگری ندارد/جریان علمی کشور قدرتمندتر از تصور دشمنان

بدخواهان ایران ذهن‌شان جز ترور کور زاییده دیگری ندارد/جریان علمی کشور قدرتمندتر از تصور دشمنان
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: به همت جوانان و دانشمندان متعهد، آمال شوم بدخواهان ایران که ذهن‌شان جز کور زاییده دیگری ندارد، تعبیر نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تسلیت و تبریک شهادت دانشمند «محسن فخری‌زاده» به ملت بزرگ ایران اسلامی، اظهار داشت: شهید فخری زاده  از دانشمندان بنام و برجسته کشوری بود که پس از سال ها تلاش فراوان برای صنعت هسته ای و دفاعی میهن اسلامی، بصورت ناجوانمردانه در یک اقدام تروریستی به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با تاکید بر اینکه راه شهید فخری زاده ها همواره ادامه خواهد داشت، افزود: جریان جهاد علمی در کشور بسیار پرقدرت‌تر از تصور دشمنان این آب و خاک است و به همت جوانان و دانشمندان مومن و متعهد، آمال شوم بدخواهان خبیث ایران که ذهن‌شان جز ترور کور زاییده دیگری ندارد، هرگز تعبیر نخواهد شد.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با بیان اینکه باید انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را از جنایتکاران گرفت، تصریح کرد: نهادهای امنیتی باید نسبت به دستگیری و رساندن  عوامل این حادثه تروریستی به اشد مجازات، اقدامات لازم را انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه