اخبار داغ

در گفتگو با ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان عنوان شد؛

ترور شهید فخری زاده بی ارتباط با سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست/ لزوم پاسخ متقابل مسئولان نظامی و امنیتی

ترور شهید فخری زاده بی ارتباط با سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست/ لزوم پاسخ متقابل مسئولان نظامی و امنیتی
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: خون مبارک و با برکت شهید فخری زاده هیچگاه ضایع نخواهد شد و این خون ایران را مستحکم تر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ روز گذشته محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در منطقه آبسرد دماوند هدف ترور قرار گرفت و به کاروان شهدا پیوسته است. شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که در فهرست ۵۰۰ نفره افراد قوی جهان که نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر کرده بود قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ترور شهید فخری زاده بی ارتباط با سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست/ لزوم پاسخ متقابل مسئولان نظامی و امنیتی نسبت به این حادثه

, ترور شهید فخری زاده بی ارتباط با سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست/ لزوم پاسخ متقابل مسئولان نظامی و امنیتی نسبت به این حادثه , ترور شهید فخری زاده بی ارتباط با سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست/ لزوم پاسخ متقابل مسئولان نظامی و امنیتی نسبت به این حادثه,

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان گفت: بار دیگر دشمنان اسلام و مسلمین و استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا جهانخوار و صهیونیسم بین الملل تاب، توان و تحمل پیشرفت، ترقی و یکه تازی فرزندان این مرز و بوم را بر نتابیده و در کمال بزدلی و خباثت ماشین ترور و جنایت خود را به راه انداخته و اقدام به ترور یکی دیگر از فرزندان و سربازان عرصه علم و دانش کرد.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با بیان اینکه این عمل و اقدام بزدلانه دشمنان دل همه ما را به درد آورد و ما را به سوگوار فرزندی دیگر در جبهه جهاد و مقاومت کرد، ادامه داد: این ضایعه بزرگ و عظیم را به محضر رهبر فرزانه انقلاب،خانواده محترم آن شهید فرخنده،جامعه هسته ای کشور و همه دوست داران و رهروان آن شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می کنم و از ذات باری تعالی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی برای ایشان خواهانیم و برای بازماندگان نیز صبرجمیل از ذات اقدس الهی خواستاریم.

,

وی ابراز کرد: دشمنان نظام، اسلام و این مملکت بدانند که با چنین حرکات کور، بزدلانه و در پس پرده هیچگاه به اهداف شوم خود که از حرکت ایستادن قطار پیشرفت، ترقی و آبادانی این مرز و بوم است، نخواهند رسید.

,

مولوی شیهکی افزود: دشمنان بدانند با این اقدام عزم، اراده، توان و خون مضاعف در رگ و ریشه فرزندان و سربازان جان بر کف این سرزمین دمیده و تنیده خواهد شد و ما را به قله های سعادت و پیشرفت رهنمود می شویم و پرچم اسلام و مسلمین هیچگاه با ترور و به شهادت رساندن ما بر زمین نخواهد افتاد؛ بلکه راه و منش شهدای عزیزمان با جدیت، همت و تلاش مضاعف به پیش خواهد رفت و زهی خیال باطل که ما را متوقف ببینند.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج تصریح کرد: اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه از دیر باز دشمنی پنهان و آشکاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارند و هم اکنون با عادی سازی در روابط شان این نقشه و عمل خبیثانه آنان بر همگان هویدا و آشکار شد.

,

وی با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان عنوان کرد: ترور کردن دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده بی ارتباط با نوکران و سرسپردگان غرب و صهیونیسم نیست و این اقدام جنایتکارانه پس از جلسات آنها در ریاض انجام شد که این مسئله نشان از شروع مجدد دشمنی آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران و وارد شدن در فاز جدید حمله به کشورمان دارد.

,

مولوی شیهکی تأکید کرد: از مسئولان امنیتی و نظامی کشور درخواست داریم که ضمن حفاظت، جدیت و تلاش هر چه بیشتر از ذخایر گرانقدر علمی کشور، پاسخ و اقدام متقابل، کوبنده و سریع نسبت به تمام مسببان این قبیل اعمال جنایتکارانه و شنیع اقدام کنند تا بار دیگر هیچ گروه، کشور و یا فردی جرأت فکر کردن به انجام چنین اقداماتی نداشته باشد.

,

ترور دانشمندان هسته ای؛ موجب بیداری جوانان در عرصه علم و فناوری است/ خون شهید فخری زاده ایران را مستحکم خواهد کرد

, ترور دانشمندان هسته ای؛ موجب بیداری جوانان در عرصه علم و فناوری است/ خون شهید فخری زاده ایران را مستحکم خواهد کرد, ترور دانشمندان هسته ای؛ موجب بیداری جوانان در عرصه علم و فناوری است/ خون شهید فخری زاده ایران را مستحکم خواهد کرد,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ و با افتخار هسته ای کشورمان محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی گفت: قطعا شهید محسن فخری زاده، فردی مهم و تأثیر گذار در راستای دفاع، ممانعت و مقابله با برنامه های دشمنان بودند به گونه ای که رژیم صهیونیستی برنامه ای برای ترور ایشان مد نظر قرار داده بود.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه قطعا در این جنایت بسیار بزرگ و بی رحمانه دست اسرائیل، آمریکا و هم پیمانان آنها در منطقه در کار است، عنوان کرد: فرماندهان سپاه و رشید مردان اسلام و ایران عنوان کردند که انتقام خون این شهید گرانقدر را خواهند گرفت.

,

وی با بیان اینکه خون مبارک و با برکت شهید فخری زاده هیچگاه ضایع نخواهد شد و این خون ایران را مستحکم تر می کند، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی بداند که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در آینده نزدیک نابود خواهد شد و علامت این مهم، همان جنایت هایی است که در منطقه و کشور توسط مزدوران این رژیم در حال انجام است.

,

مولوی چاهانی با اشاره به اینکه هر نظامی که اسلامی باشد و هر کشوری که در راستای تعالی پرچم اسلام قیام کند؛ قطعا دشمنانی در داخل و خارج خواهد داشت، اظهار کرد: ملت ایران همواره برای فدا کردن جان و مال خود برای آنکه نظام و پرچم اسلام سربلند بماند اعلام آمادگی دارند و ما مردم اهل سنت نیز از این حادثه دردناک بسیار متأثریم و از نظر معنوی برای نابودی رژیم صهیونیستی دعا می کنیم.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج افزود: اهل سنت در راستای حضور در میادین نبرد برای مقابله با اسرائیل، موساد، استکبار جهانی و ایادی آنان در میدان نبرد هر زمان که لازم باشد، ورود خواهد کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: این ترورها باعث بیداری بیشتر جوانان ما در راستای علم و دانش خواهد شد؛ همچنان که ترور دانشمندان قبلی باعث توقف این چرخه بزرگ علمی نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه