اخبار داغ

وزیر ورزش، معاون وی و دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع تأیید اساسنامه چه گفتند؟

همه‌چیز در گرو تأیید مجمع فدراسیون فوتبال/ روز مهم تاریخ فوتبالی‌ها با نشست آنلاین!

همه‌چیز در گرو تأیید مجمع فدراسیون فوتبال/ روز مهم تاریخ فوتبالی‌ها با نشست آنلاین!
وزیر ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون جهت تأیید اساسنامه به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر ورزش در خصوص برگزاری مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امروز یک روز تاریخی و مهم برای ورزش و فوتبال کشور است. بحث اساسنامه سال‌ها در کش و قوس بود و مسائل مختلفی پیرامونش وجود داشت که امروز ان‌شاالله در مجمع فدراسیون مطرح می شوند. با عنایت به تغییراتی که داده شده و به‌روزسازی که با آخرین استانداردهای فیفا به عمل آمده یک سند محکم خواهد شد که به رشد و توسعه فوتبال کشور کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: با این اساسنامه و همت این مجمع و مجمع بعدی، آینده بسیار خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت. با حمایت‌های وزارت ورزش و حفظ استقلال فدراسیون و مجمع آینده تلاش می کنیم روزهای خوشی را که در چند سال گذشته مانند حضور مقتدرانه در جام جهانی 2018 و موفقیت های باشگاه‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیا که دوبار به فینال رسیدند و ان‌شاالله قهرمانی یکی را امسال خواهیم دید، داشته باشیم. ان شاالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد.

,

مهدی علی‌نژاد در حاشیه برگزاری مجمع آنلاین عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز بعد از مدت‌ها توانستیم مجمع فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم. موضوع اساسنامه موضوعی بود که فیفا به آن ایراداتی گرفته بود و بعد از رفت و آمدهای متعددی که انجام شد و در نقطه نظراتی که ارائه شد نهایتا فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال را تایید کرد و امروز توانستیم مجمع را برگزار کنیم.

,

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور چاره‌ای نبود که مجمع را به صورت وبینار برگزار کنیم. انشالله که امروز، روز تاریخی برای فوتبال ایران باشد و اساسنامه فدراسیون توسط مجمع عمومی تایید شود.

,

همچنین مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مجمع امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و تمام اعضای مجمع نیز به صورت آنلاین در مجمع حاضر خواهند شد. خوشبختانه تمامی ارکان فدراسیون با هماهنگی و تعامل خوبی با اعضای مجمع کار را انجام خواهد داد. امروز روز تاریخی برای اساس‌نامه فدراسیون فوتبال است و امیدواریم این موضوع در بلند مدت باعث توسعه پایدار فوتبال کشور شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه