اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

افشاکنندگان اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران باید پاسخگوی ترور شهید فخری زاده باشند

افشاکنندگان اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران باید پاسخگوی ترور شهید فخری زاده باشند
حمیدرضا ترقی گفت: افرادی که در دادن اطلاعات فعالیت های هسته ای و دانشمندان ما به سازمان ملل و آژانس اتمی نقش داشتند امروز باید پاسخگوی این سهل انگاری و خوشبینی خود به آمریکا و اسرائیل باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در ارتباط با ترور شهید فخری زاده به خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به سوابقی که در رابطه با این دانشمند هسته ای و موضع گیری های نتانیاهو و آمریکا وجود دارد، به طور قطع طراحی ترور این دانشمند هسته ای از مدت ها قبل توسط دستگاه های جاسوسی اسرائیل و آمریکا صورت گرفته و روز گذشته محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: نقش این دو کشور در ترور دانشمندان هسته ای ما مانند دیگر سایر دانشمندان هسته ای که ترور شدند، نشان دهنده تروریسم دولتی است که این دو کشور علیه دانشمندان ما اعمال کرده اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد: بنابراین به طور قطع عامل اصلی این تروریسم دولتی آمریکا، اسرائیل و عیادی آن ها در داخل کشور همون منافقین هستند و طبیعتا باید در قبال این اقدام مسئول بوده، پاسخگو باشند و تبعات آن را بپذیرند.

,

ترور شهید فخری زاده نشان داد آمریکا قصد ندارد مقابله با ایران را به مذاکره مبدل کند

, ترور شهید فخری زاده نشان داد آمریکا قصد ندارد مقابله با ایران را به مذاکره مبدل کند, ترور شهید فخری زاده نشان داد آمریکا قصد ندارد مقابله با ایران را به مذاکره مبدل کند,

ترقی عنوان کرد: این اقدام نشان داد که صهیونیست ها و آمریکایی ها در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و مقابله با پیشرفت ما در عرصه های مختلف فناوری هسته ای و موشکی استمرار دارد و بنا ندارند که این مقابله را با مذاکره حل کنند.

,

وی یادآور شد: کسانی که به دنبال بهره برداری از مذاکره برای حل این نوع مسائل هستند نه تنها از بینش و خرد سیاسی برخوردار نیستند، بلکه به اشتباه تصور می کنند که آمریکایی ها در مذاکره حاضر به امتیاز دادن به ایران در این زمینه ها هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی وظیفه خود می داند که انتقام خون این شهید را همچون سایر شهدا از قاتلان اصلی بستاند و قطعا این مسئله را به عنوان حق خود دنبال می کند و کاری می کند که تروریسم دولتی از این اقدام خود پشیمان شود.

,

ترقی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل تصور نکنند که با ترور دانشمندان ما می توانند ایران را از پیشرفت در این حوزه باز بدارند و فعالیت های هسته ای و موشکی ایران اکنون در مسیری قرار گرفته و بزرگان ما شاگردانی را پرورش داده اند که به طور قطع برای ادامه این مسیر مصمم هستند.

,

ترور، راهکار آمریکا و اسرائیل برای فرار از تقابل نظامی با ایران

, ترور، راهکار آمریکا و اسرائیل برای فرار از تقابل نظامی با ایران, ترور، راهکار آمریکا و اسرائیل برای فرار از تقابل نظامی با ایران,

وی ادامه داد: قطعا دانشمندان ما پیشرفت در حوزه هسته ای و موشکی را تا جایی که مورد نظر جمهوری اسلامی است، پیش می برند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: این نوع اقدامات نشانه قدرت استکبار جهانی و صهیونیسم نیست بلکه نشانه ضعف آن ها است که در واقع با نفوذ در داخل کشور و استفاده از عوامل ضد انقلاب و منافق ضربه را به افرادی وارد می کنند که در واقع در جبهه هسته ای و علمی مشغول به فعالیت هستند.

,

ترقی گفت: دشمنان ما در جبهه نظامی کاملا ضعف دارند و قادر به هیچ گونه واکنشی نیستند، بنابراین از این طریق به دنبال ضربه زدن هستند تا در نظر خود اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده باشند که نشانه نهایت ضعف و ناتوانی آمریکا و اسرائیل در تقابل مستقیم با ایران است.

,

وی افزود: برخی تصور می کنند آمریکا با جوسازی های اخیر خود به دنبال راه اندازی جنگ نظامی است، خیال باطلی دارند چرا که این اقدام آمریکا و اسرائیل نشان داد که آن ها قدرت تقابل با ایران را ندارند.

,

ضربه پشیمان کننده ایران در انتظار قاتلان شهید فخری زاده

, ضربه پشیمان کننده ایران در انتظار قاتلان شهید فخری زاده, ضربه پشیمان کننده ایران در انتظار قاتلان شهید فخری زاده,

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و فرصت مناسب انتقام خون این شهید را با ضربه پشیمان کننده و سختی به تروریسم دولتی وارد می کند.

,

ترقی تاکید کرد: تروریسم دولتی نمی تواند جمهوری اسلامی را وارد پازلی که خود طراحی کرده اند، کند چرا که جمهوری اسلامی با درایت، دوراندیشی و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب ضربه های کاری به آن ها وارد می کند و اولین اقدام ما بیرون راندن نظامیان آمریکا از منطقه و جلوگیری از پیشرفت اهداف صهیونیست ها در عادی سازی روابط با کشورهای منطقه و دوام و بقای این رژیم جعلی است.

,

وی  در خصوص برجسته سازی این ترور به عنوان تبعات سنگین اعتماد به غرب و ارائه اطلاعات دانشمندان کشور در مجامع بین المللی یادآور شد: متاسفانه اعتماد به غربی ها و ارائه اطلاعات داوطلبانه از فعالیت ها و ظرفیت های هسته ای و علمی کشور نشان دهنده بسترها و زمینه سازی هایی است که دولت دوازدهم برای دشمن فراهم کرده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دادن این نوع اطلاعات و خروج این اطلاعات از سازمان ملل و انرژی اتمی نشان دهنده آن است که آژانس اتمی و بازرسان آن ها به هیچ عنوان برای ایران قابل اعتماد نیستند و نباید مسئولان ما دیگر پروتکل های الحاقی را داوطلبانه انجام دهند.

,

افشاکنندگان اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران باید پاسخگوی ترور شهید فخری زاده باشند

, افشاکنندگان اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران باید پاسخگوی ترور شهید فخری زاده باشند, افشاکنندگان اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران باید پاسخگوی ترور شهید فخری زاده باشند,

ترقی متذکر شد: با توجه به خروج اطلاعات از آژانس اتمی سازمان ملل باید زمینه بازرسی این سازمان در کشور از بین رود و اجازه ندهیم که بیش از چارچوبی که در آزانس وجود دارد از فعالیت هسته ای ما بازرسی کنند تا اطلاعاتی از فعالیت های ما به دست آورند.

,

وی ادامه داد: افرادی که در دادن اطلاعات فعالیت های هسته ای و دانشمندان ما به سازمان ملل و آژانس اتمی نقش داشتند امروز باید پاسخگوی این سهل انگاری و خوشبینی خود به آمریکا و اسرائیل باشند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: یقینا دستگاه قضایی باید به این مسئله رسیدگی جدی کرده و نسبت به اطلاعات داده شده حساسیت بیشتری داشته باشد و با نگاه ویژه ای در مراقبت از افرادی که اسامی آن ها به سازمان انرژی اتمی داده شده، کوشا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه