اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

هراس دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران/ ترور دانشمندان هسته‌ای نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از پیشرفت بازدارد

هراس دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران/ ترور دانشمندان هسته‌ای نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از پیشرفت بازدارد
حجت‌الاسلام مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته ای نمی تواند ملت بزرگ ایران را از حرکت روبه‌جلو بازدارد بلکه عاملی برای توجه بیشتر ملت ایران به دشمنان غدار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ترور شهید فخری زاده و ترورهای مشابه، نشان می‌دهد که دشمنان این ملت و نظام اسلامی، علی‌رغم ظاهری اتوکشیده و مدعی مدافع حقوق بشر، دارای ماهیتی جنایت کارانه و ضد بشری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: جهان استکبار، از پیشرفت و تعالی مردم کشور ما هراس دارند و درواقع با این اقدامات، فرهیختگان و خدمتگزاران اصیل این ملت را هدف قرار داده‌اند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: همان‌گونه که حوادث قبلی نتوانسته است، ملت بزرگ ایران را از حرکت روبه‌جلو بازدارد، این ترور هم نمی‌تواند، بلکه عاملی برای توجه بیشتر ملت ایران به دشمنان غدار خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران هراس دارد و چون‌ توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی با ایران را ندارد به هر وسیله‌ای حتی ترور، دست می‌زنند تا چوب لای چرخ‌های انرژی هسته‌ای گذاشته و جلوی رشد آن را بگیرند.

,

مبلغی با اشاره به نمایان بودن ضعف و استیصال استکبار جهانی، گفت: این حرکات مذبوحانه در طول تاریخ انقلاب نتوانسته ملت ایران را از مسیر پیشرفت دور کند، بلکه موجب بالندگی و رشد اراده جوانان شده است به‌طوری‌که حتی پس از ترور شهدای هسته‌ای در سال‌های قبل، تعداد متقاضیان رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه چند برابر شده است.

,

وی با اشاره به جریانى که علی‌رغم این جنایت‌ها همچنان به دنبال مذاکره با غرب هستند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تاکنون از مذاکره خیری ندیده‌ایم، امید بستن به مذاکره با دشمنانی که بر اساس تعهداتشان عمل نمی‌کنند احمقانه است، بایستی به کار و تلاش خود به موفقیت برسیم و بر توان داخلی تکیه کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه