اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مذاکره مجدد با کشورهای بی‌تعهد، خطاست/ راهکار اصلی؛ خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است

مذاکره مجدد با کشورهای بی‌تعهد، خطاست/ راهکار اصلی؛ خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است
خسروی با بیان این‌که در برجام نه‌تنها به اهداف خود نرسیدیم بلکه مشکلات کشور بیشتر شد گفت: چرا باید مجدد به سوی کشورهایی که به تعهدات خود هیچ پایبندی ندارند، برویم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به جلسه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی نکات مهمی را در خصوص اداره اقتصادی کشور و موضوعات مختلف بیان و نقشه راه هر سه قوه را در مواجهه با مشکلات اقتصادی ترسیم کردند که می‌بایست در دستور جدی مسئولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

خسروی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و راه‌حل مشکلات اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسبت به راه‌حل مشکلات کشور سال‌های پیش در حرم مطهر امام رضا(ع) دو راه حل اقتصادی عنوان کردند که یکی راه حل داخلی و یکی راه خارجی بود.

,

گره‌زدن حل مشکلات کشور به خارج، بی‌نتیجه است

, گره‌زدن حل مشکلات کشور به خارج، بی‌نتیجه است, گره‌زدن حل مشکلات کشور به خارج، بی‌نتیجه است,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که راه‌حل خارجی عقیم و بی‌نتیجه است افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند نه‌این‌که اصلا با خارج ارتباط نداشته باشیم بلکه نباید اقتصاد را به کشورهای خارجی گره بزنیم چراکه به نفع کشور نیست و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تجربه ثابت کرده است که تکیه به اقتصاد خارجی به نفع کشور نیست و در برجام که نه‌تنها به اهداف خود نرسیدیم بلکه مشکلات کشور نیز بیشتر شد.

, در برجام که نه‌تنها به اهداف خود نرسیدیم بلکه مشکلات کشور نیز بیشتر شد.,

راهکار اصلی؛ خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است

, راهکار اصلی؛ خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است, راهکار اصلی؛ خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است,

خسروی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند راه‌حل مشکلات کشور در داخل کشور و تکیه به توان داخلی است اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور است.

,

وی با تأکید بر این‌که هر چه از ظرفیت‌ها و توان داخل کشور استفاده کنیم قطعا موفق‌تر خواهیم بود گفت: آن‌چه باید برای رفع تحریم‌ها انجام شود و تلاشی که باید در عرصه دیپلماسی صورت گیرد، شرایط خود را دارد که پیش از این نیز گفته شده است، اما راهکار اصلی ما خنثی‌سازی تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مذاکره مجدد با آمریکا و اروپا افزود: تعبیر پیامبر اکرم(ص) که فرمودند "مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود" و به زبان عامیانه آزموده را آزمودن خطاست، پیش روی ما قرار دارد؛ پس نباید مجدد حل مشکلات اقتصادی کشور را به خارج و مذاکره گره بزنیم.

, تعبیر پیامبر اکرم(ص) که فرمودند "مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود" و به زبان عامیانه آزموده را آزمودن خطاست، پیش روی ما قرار دارد؛ پس نباید مجدد حل مشکلات اقتصادی کشور را به خارج و مذاکره گره بزنیم.,

خسروی با بیان این‌که چرا باید مجدد به سوی کشورهایی که به تعهدات خود هیچ پایبندی ندارند، برویم؟ افزود: باید به داخل کشور تکیه کرد و نباید مذاکره مجدد صورت گیرد.

,

وی اظهار کرد: آمریکا با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد و این موضوع باید مدنظر ما باشد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فرقی نمی‌کند که بایدن یا ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشد. ما باید مواظب تاکتیک‌های دشمنان باشیم و به آمریکا و اروپا اعتماد نکنیم.

, فرقی نمی‌کند که بایدن یا ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشد. ما باید مواظب تاکتیک‌های دشمنان باشیم و به آمریکا و اروپا اعتماد نکنیم.,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه