اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

شهادت دانشمندان کشور مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی کند

شهادت دانشمندان کشور مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی کند
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز از توان دفاعی، موشکی و هسته ای کشور هراس دارند و چنین اقدامات تروریستی مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهیدفخری زاده اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل تروریست در طول ۴۰ سال گذشته با ترور کوردلانه و ناجوانمردانه شخصیتهای سیاسی، نظامی، امنیتی و علمی کشور به دنبال ایجاد خلل در راه توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده اند و امروز نیز با اقدامی مذبوحانه و ذلیلانه یکی دیگر از دانشمندان کشور را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمن از توان هسته ای و موشکی ایران اسلامی هراسناک است افزود: این اقدام تروریستی نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن در برابر اراده دانشمندان کشور است که در میدان عمل توان مقابله علمی، نظامی و سیاسی را نداشته و به اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی با استفاده از گروههای تروریستی و عناصر بزدل و منافق روی آورده اند.

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: شهادت شهدای گلگون کفن کشور در عملیاتهای تروریستی هرگز در توان و اراده مردم برای حرکت به سمت قله های پیشرفت، عزت و اقتدار خللی وارد نکرده و خون پاک و مقدس این شهداء باعث آبیاری درخت انقلاب و بالندگی، سرعت و قدرت بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان داشت: اقدام خصمانه و ذات کثیف آمریکا و اسرائیل و جنایتکار بودن آنها همچون ترورهای صورت گرفته در طول سالیان گذشته بار دیگر برای همگان ثابت شد و لذا کسانی که در داخل همچنان به دنبال اعتماد به این کشور تروریست و انجام مذاکره با آمریکا هستند باید در دیدگاه و روش خود تجدید نظر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زی دراز ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه