اخبار داغ

امام جمعه موقت بجنورد:

ترور شهید «فخری زاده» سال ها در دستور کار دشمن بود/ مذاکره و اعتماد مجدد حماقت است

ترور شهید «فخری زاده» سال ها در دستور کار دشمن بود/ مذاکره و اعتماد مجدد حماقت است
امام جمعه موقت بجنورد گفت: شهید محسن فخری زاده در گروه پنج استاد معروف دنیا به ثبت رسیده بود، و مدت زمان زیادی بود که دشمن نقشه ترورش را طراحی کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با شهادت دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده، اظهار داشت: امروزه دشمن از توان علمی و نظام جمهوری اسلامی به خصوص در حوزه پیشرفت های هسته ای کشور هراس دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های هسته ای در حوزه های مختلفی داشته است به گونه ای که با این پیشرفت ها، وابستگی نظام را به خارج قطع کرده و تحریم ها را بی اثر کرده است.

,

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: دانشمندان هسته ای و اساتید برجسته دانشگاهی افرادی هستند که در مسیر بی اثر کردن تحریم ها می توانند تاثیر گذار باشند و نیاز ایران را به خارج از کشور قطع کنند.

,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهید محسن فخری زاده در موضوع هسته ای یکی از اساتید به نام و مشهور و در گروه پنج استاد معروف دنیا به ثبت رسیده بود، مدت زمان زیادی است که دشمن نقشه ترورش را طراحی کرده است که تاکنون موفق نبوده است.

,

وی با بیان اینکه  براساس شنیده ها ایران برای ساخت واکسن ویروس کرونا در گروه کشورهایی است که از سازمان بهداشت جهانی تایید مراحل اولیه تست حیوانی را گرفته  و وارد مرحله تست انسانی شده بود، گفت: یکی از افراد موثر در این بحث شهید فخری زاده به همراه تیمش بوده است، اما دنیا نمی خواست اقتدار علمی را در ساخت واکسن کرونا در ایران ببیند.

,

حجت الاسلام نوری افزود: همچنین در حوزه هسته ای، دشمن نمی خواست پیشرفت های هسته ای کشور را ببیند به این دلیل به سراغ این دانشمند رفت و ایشان را از مردم و ملت ایران گرفت.

,

وی با تاکید بر اینکه شهادت دانشمند هسته ای ضربه بزرگی است، گفت: خون شهید خاصیت حیات مجدد دارد و با شهادت این دانشمند بزرگ تحول علمی در جامعه ایجاد می شود، چراکه ایشان در مسیر پیشرفت های علمی کشور به شهادت رسیده اند بنابراین شاگردانش انگیزه چندبرابری برای فعالیت های علمی پیدا می کنند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه برخی از جریانات داخلی به ریاست جمهوری جدید آمریکا و دموکرات ها، امید بستند و آن را متفاوت تر از جریانات دیگر گماشتند، گفت: ترور دانشمند هسته ای کشور و شهادتش نشان داد که این امید بستن ها خیال های خامی هستند.

وی ادامه داد: بیش از 50 رئیس جمهور دموکرات یا جمهوری خواه در آمریکا تغییر کرده اند اما تمامی آنها سیاست به زمین زدن ایران را در تاکتیک های متفاوت دنبال کرده اند.

,
,
,

حجت الاسلام نوری افزود: هیچ کدام از روسای جمهور آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران رابطه حسنه نداشته و تمامی آنها به دنبال نابودی نظام ایران بوده اند و در مبارزه با انقلاب اتفاق نظر داشته اند.

,

وی ادامه داد: تحریم هایی که امروز در کشور شاهد آن هستیم و مشکلاتی برای مردم رقم زده است، بخشی از آنها به دوره ریاست جمهوری اوباما با مشاورش جوبایدن رئیس جمهوری فعلی برمی گردد، لذا هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد و هردو دشمن ایران هستند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه ترامپ سردار سلیمانی را به شهادت رساند و جوبایدن این حرکت را تایید کرد، گفت: هنوز جوبایدن به صورت کامل کرسی ریاست جمهوری را تحویل نگرفته است به دنبال ایجاد تحریم های هوشمندانه تری بر علیه ایران است تا کشور را وادار به شکست و تسلیم کند.

,

امام جمعه موقت بجنورد گفت: این رفتاهارهای آمریکا نشان دهنده آن است که دل بستن به کسی که هنوز اختیار کشور آمریکا را در دست نگرفته، طرح شکست ایران و نظام را در سر دارد حماقت و غیرعاقلانه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه