اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس:

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد امنیت و ثبات اقتصادی قابل معامله نیست

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد امنیت و ثبات اقتصادی قابل معامله نیست
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان بدست ایادی استکبار گفت: انتقام خون این شهید باید هوشمندانه و مقتدرانه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، روح الله متفکرآزاد در واکنش به ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: امنیت کالای معامله ای و مذاکره ای نیست. دشمنان درصددند تا ثبات امنیتی، ثبات اقتصادی، ثبات سیاسی و اقتدار نظامی ما را بگیرد، چرا که اینها به هم وابسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی افزود: برای داشتن ثبات اقتصادی باید اقتدار نظامی و امنیتی داشت، هر وقت ندای مذاکره ای بلند می شود، یک دانشمند و شخصیت جهادی ما به شهادت می رسد تا دست برتری را در میادین مختلف از دست مردم ایران بگیرند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاسخ به این عملیات تروریستی باید استراتژیک، محکم، مقتدرانه و هوشمند باشد تا دشمن بداند امنیت جمهوری اسلامی قابل معامله و مذاکره نیست.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن تسلیت شهادت این دانشمند به رهبر انقلاب، خانواده وی، جامعه علمی و مردم ایران گفت: در جمهوری اسلامی نیروهای انقلابی و جهادی همچون شهید فخری زاده زیاد داریم که نشان می دهد در بدنه انقلاب، نیروهای توانمند زیادی داریم که شناخته شده نیستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه