اخبار داغ

نماینده مردم قوچان در مجلس مطرح کرد؛

شهادت فخری‌زاده؛ اولین ترکش سودای بازگشت به برجام

شهادت فخری‌زاده؛ اولین ترکش سودای بازگشت به برجام
آذری گفت: شهادت محسن‌فخری زاده پاسخ آن دسته از افرادی که رویای مذاکره با دشمنان و بازگشت مجدد به برجام را در سر داشتند را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آذری، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: شهادت محسن فخری زاده پاسخ آن دسته از افرادی که سودای مذاکره با دشمنان و بازگشت مجدد به برجام را در سر داشتند را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود شهید فخری زاده یکی از دانشمندان تأسیسات موشکی ایران است که جزو 5 شخصیت ایران و در جهان نیز در بین 500 نفر قدرتمند و دانشمند جهان در حوزه موشکی بود.

,

آذری ادامه داد: با امضای توافق‌نامه برجام، شهید فخری زاده در بین افراد منتخب آژانس بین‌المللی بود که درخواست مصاحبه با ایشان را داشتند.

,

وی افزود: ترور شهید فخری زاده توسط اسرائیل فقط در پی محروم‌سازی کشور و ملت ایران از وجود این دانشمند هسته‌ای هستند که متأسفانه بعد از سال‌ها رصد اطلاعاتی امروز به مقصود شوم خود رسیدند.

,

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بایستی دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که ترور شهید شهریاری و دیگر شهدای هسته‌ای ایران نه‌تنها مشکلی در بحث پیشرفت فنّاوری هسته‌ای و موشکی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه جوانان و دیگر دانشمندان این سرزمین را برای دفاع از خون این شهدا در مسیر آن‌ها محکم‌تر گام برمی‌دارند.

,

وی با اعتراض به زمزمه‌های اخیر در رابطه با مذاکره با کشور آمریکا در زمان ریاست جمهوری بایدن، گفت: با نگاهی سطحی به گذشته و امتداد روند بدعهدی آمریکا در عرصه جهانی دیگر زمان آدرس غلط دادن نیست و دیگر هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد.

,

آذری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «دوران بزن و درو تمام‌شده است، بزنید می‌خورید»، تأکید کرد: بهتر است اسرائیل نگاهی به گذشته بی‌اندازد و به یاد بیاورد که هیچ عملی بر ضد جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نمانده است و بایستی منتظر انتقام خونین این شهید علمی کشورمان باشند.

,

وی در پایان افزود: افرادی در دولت هستند که می‌خواهند کشور را به توافقات 20 ژانویه 2017 برگردانند، حال باید بدانند که شهادت محسن فخری زاده خلاصه و بازخوردی به این تفکر است که چه بایدن یا ترامپ و حتی اوباما باشد، آن ها دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه