اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دشمنان اسلام با ترور شخصیت های بزرگ و دانشمندان ما قصد دارند راه پیشرفت کشور را سد کنند

دشمنان اسلام با ترور شخصیت های بزرگ و دانشمندان ما قصد دارند راه پیشرفت کشور را سد کنند
ماموستا مُلا عبدالرحمن مرادی گفت: دشمنان اسلام با این اعمال قبیح و ترور شخصیت های بزرگ و دانشمندان ما قصد دارند راه پیشرفت کشور را سد کنند اما قطعاً با این کارها به جایی نمی رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ماموستا مُلا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد،  ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه و ظالمانه شهید محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: بنده به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مانند سایر علمای اهل تسنن این حرکت مذبوحانه و وقیحانه استکبار جهانی و بخصوص صهیونیست را محکوم می‌کنم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: این حرکت نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام است که چشم دیدن علما، دانشمندان و پیشرفت ملت‌ ما را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با این اعمال قبیح و ترور شخصیت های بزرگ و دانشمندان ما قصد دارند راه پیشرفت کشور را سد کنند اما قطعاً با این کارها به جایی نمی رسند بلکه راه ما هموارتر خواهد شد و نام شهدای ما جاودان تر خواهد ماند.

ماموستا مرادی بیان داشت: بدون شک خون این شهدا که در این عرصه و عرصه های مشابه ریخته شد رنگین‌تر خواهد شد و در آینده نزدیک همین خون‌ها سبب عزت اسلام، مسلمین، مملکت اسلامی و نظام اسلامی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه