اخبار داغ

فعال سیاسی:

ترور دانشمند هسته‌ای نتیجه مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور است

ترور دانشمند هسته‌ای نتیجه مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور است
محمد رمضانی گفت: امروز ترور دانشمندان هسته‌ای و نخبگان ارزشمند کشورمان، راهبرد دشمن در کنار ‫جنگ نرم‬ و ‫میز مذاکره‬ است که با این وجود آیا هنوز عده‌ای بزدل، دل به مذاکره با غرب بسته‌اند و بازهم اعتماد به جنایتکاران جهان را مزمزه می‌کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس محمد رمضانی، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ترور شهید هسته ای کشورمان گفت: باید توجه داشت که ضامن توسعه اقتصادی روز، نقش آفرینی در قدرت جهانی و مقابله با تهدیدهای جهانی سه برند ایران اسلامی در مقابل با استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین با یک نگاه و رصد تهدیدهای استکبار جهانی بویژه فرزند ناخلفش اسرائیل، مزدوران منطقه‌ای و نیز عوامل خودفروخته داخلی بازهم شاهد چرخشی از دهه سوم انقلاب در مقاصد و نقطه های هدف آنها بوده ایم.

,

رمضانی ادامه داد: آغاز بحث اینجاست که در دهه اول و دوم انقلاب با تئوری پردازان انقلاب و طراحان ساختار نظام کار داشتند و نقطه هدف استکبار جهانی همین مسئله بود که به عنوان نمونه ترور و شهادت شهید بهشتی، شهیدمطهری، شهید رجایی، باهنر، شهدای محراب و نیز برنامه ترور مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت) و ده ها موارد دیگر را می توان نام برد چرا که دشمنان تلاش می‌کردند که جمهوری اسلامی شکل نگیرد و بدنبال حذف صاحبان متد و مدل نظام بودند.

,

این فعال سیاسی گچساران تصریح کرد: به هرحال دشمنان انقلاب اسلامی، اما غافل بودند که در مدرسه "روح‌الله "صدها بهشتی و مطهری برای ادامه مسیر انقلاب تربیت شده اند.

,

وی در ادامه گفت: بنابراین از دهه سوم انقلاب، استکبار جهانی نیز تغییر تاکتیک داد چرا که از حذف برخی چهره های انقلاب و نظام اسلامی مایوس و نا امید شده بودند، اما رویکرد و نقطه هدف دشمنان در دهه سوم انقلاب، همان اختلال در مولفه های قدرت نظام را که قدرت چانه زنی و رقابت نظام که گاهاً نه تنها در منطقه ، بلکه در جهان از مدعیان قدرت پیشی می گرفت را هدف قرار دادند.

, .,

این فعال فرهنگی گچساران افزود: چرا که علوم هسته ای همه درها و راه های پیشرفت اقتصادی از دریا، هوا و زمین را بر ایران می گشود و ایران هسته ای با بیشترین مرز دریایی، ناوگان دریایی اش با اندک سوخت هسته ای، آب های جهان را در می نوردد و این یعنی پیشرفت و توسعه و برداشتن قدم بزرگ در جهان.

,

رمضانی اظهارکرد: بله، شهدای هسته ای گام های بزرگ پیشرفت و توسعه را برای ملت ایران برداشته بودند،اما در حقیقت باید سوال کرد که منتخبین ما در مجلس و دولت در مقابل تهدید و ترور دانشمندان هسته ای چه کردند؟ و باید پاسخگو بود که مسئول این ناامنی‌ها کیست؟ چرا که برخی از مسئولین غربگرا هم دسترنج آنها را با بتُن پلُمب کردند و هم مقابل دشمن پرچم سفید بالا بردند!.

,

وی تصریح کرد:با این حال در جریان جبهه مقاومت که سردار دلها، ابر قدرت شرق را به سربازی در مقابل قدرت پوشالی غرب بکار گرفته بودند در حالی که عزت ایران اسلامی را به قله های رفیع رساندند و تنها عشق ملتهای آزاده هم همان سرباز سردار دلها بودن و مدافع حرم بودن بود.

,

رمضانی ادامه داد: چقدر نامهربانی ها، زخم زبان ها و کُرنش ها از کسانی که باید این قدرت معاصری که می رفت تا بساط قدرت های استکباری را در هم بریزد نیز صورت گرفت، تا جایی که با معامله ، برجام و نیشخندها عظمت و قدرت چالش جریان مقاومت را تنزل دادند و با این حال روزی در تاریخ خواهند نوشت چه کسانی مانع قدرت اسلام ، پیشرفت و صدور انقلاب به مانند صدر اسلام در دروازه ورودی به غرب در اسپانیا شدند.

,

فعال سیاسی گچساران درادامه گفت: بنابراین کسانی که دیروز نافرجامی، برجامشان را در موشک های طهرانی مقدم می دانستند؟ همان موشکی که بعد از شهادت سردار دلها، حامل پیام خشم ملت ایران و ملتهای بیدار جهان بود و آمریکایی ها را در لاک خود فرو برد که امروز تاثیرش را در انتخابات آمریکا دیدیم.

,

وی افزود: پس این نگاه و تصمیم های منفعلانه داخلی که فرصت را برای استکبار جهانی محیا می کند و بعد از هر اتفاقی و سرمایه ای که از این کشور می گیرند آه و ناله آنها هم بلند می شود، نکبتی بود که در تصمیم ها، اظهارنظرهای منفعلانه و وطن فروشانه شما مسئولین غربگرا  به ارمغان آورده است.

,

رمضانی گفت:امروز ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان ارزشمند کشورمان، راهبرد دشمن در کنار ‫جنگ نرم و ‫میز مذاکره است که با این وجود آیا هنوز عده‌ای بزدل، دل به مذاکره با غرب بسته‌اند و بازهم اعتماد به جنایتکاران جهان را مزمزه می‌کنند؟. 

,

وی تصریح کرد:امروز عامل این شهادت ها که گرفتن فرصتها از این ملت است را باید در درون جویا شد که چه کسانی برای استکبار دانه ریختند چرا که حاصل و عواقب دانه ریختنشان را هم گرفتند و آن گرفتن فرصت ها و انسانهای بزرگی از این انقلاب بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه