اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

ترور شهید فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد جنایت رژیم منحوس صهیونیستی است

ترور شهید فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد جنایت رژیم منحوس صهیونیستی است
شهباز حسن پور گفت: شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه بود، آنچه که رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس، گفت: کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود، خداوند حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه بود، آنچه که رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

حسن پور در ادامه گفت: شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر با برکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود.

وی گفت: یقیناً قطار حرکت کشور عزیز ایران به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علمی، متوقف نخواهد شد و جوانان دانشمندی که همچون فخری‌زاده‌ها، علیمحمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها در عرصه علم و دانش در حال فعالیت هستند، نخواهند گذاشت تا علم بر زمین بماند و به اذن الهی، این پرچم را بر قله افتخار نصب خواهند کرد.

,
,
,
,
,
,
,
وی در پایان افزود: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران از خداوند متعال  برای روح بلند ایشان علو درجات را مسالت می کنم.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه